تاریخ انتشارسه شنبه ۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۷
plusresetminus
حزب الله : شهردار کرج گفت: کار آفرینی، استفاده از تولیدات داخلی، ایجاد فرصت‌های شغلی پایدار، توسعه فناوری و اقتصاد دانش بنیان و جلب سرمایه گذاری های بخش خصوصی از جمله محورهای رسیدن به رشد و توسعه پایدار اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی در جامعه است.
۰
کد مطلب : ۱۴۵۸۴۲
کارآفرینی و اقتصاد دانش بنیان توسعه همه جانبه را میسر می سازد

 


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،علی ترکاشوند در گفتگو با خبرنگار  با بیان این مطلب عنوان کرد: تامین زیرساخت های لازم جهت توسعه کارآفرینی، فعال سازی امکانات و ظرفیت های موجود در کشور به منظور افزایش رفاه اقتصادی و اجتماعی مردم، تامین منابع مالی، حمایت از سرمایه‌های انسانی و علمی، از راهکارهایی است که با اجرایی شدن آن رسیدن به توسعه ای پایدار و همه جانبه میسر می شود.

شهردار کرج با اشاره به اینکه تحقق این مهم علاوه بر همت مسئولان ذیربط، همراهی مردم را می طلبد، اظهار داشت: برنامه ریزی بر اساس اقتصاد دانش بنیان و توجه به قشر جوان و نخبگان برای رسیدن به فناوری های نوین، علاوه بر کاستن از معضل بزرگی نظیر بیکاری، جایگاه کشور را در عرصه های مختلف ملی و جهانی ارتقاء می بخشد و زمینه ساز آسایش و آرامش بسیار مطلوب هموطنان است.

ترکاشوند ادامه داد: تقویت عزم ملی، پیاده سازی اقتصاد مقاومتی، افزایش درک اجتماعی نسبت به اهمیت توسعه علم و تقویت فرهنگ کسب و کار و دانش بنیان؛ سیاست هایی اصولی است که با بکارگیری آن می توان تمامی فشارهای خارجی  را بی اثر کرد و چنین فشارهایی را به فرصت تبدیل نمود.

این مسئول ارشد شهری بیان کرد: در دنیای کنونی توسعه مبتنی بر دانایی، جایگزین توسعه مبتنی بر مواد اولیه و سرمایه شده است و کشورها به سمت اقتصاد دانش محور رفته‌اند که از ابتدای فعالیت دوره چهارم شورای اسلامی شهر کرج تا کنون این تفکر در برنامه ریزی های مدیریت شهری در نظر گرفته شده و تا حد قابل قبولی هم به اجرا درآمده است.

منبع : پایگاه خبری مدیریت شهری کرج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین