تاریخ انتشارپنجشنبه ۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۲
plusresetminus
حزب الله : معاون فرهنگی دادگستری استان البرز از شناسایی ۶۴ مسجد محوری برای اجرای برنامه‌های دانش‌افزایی حقوقی خبر داد.
۰
کد مطلب : ۱۴۴۲۴۹
اجرای برنامه‌های دانش‌افزایی حقوقی در ۶۴ مسجد استان البرز

 

 

 

 

به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،فرید نجف‌نیا با اشاره به فعالیت‌های معاونت فرهنگی دادگستری البرز اظهار داشت‌: برای معاونت فرهنگی توسط قوه قضائیه ماموریت‌های مختلفی تعریف شده که 80 درصد آن‌ها درون سازمانی است و جامعه هدف آن کارکنان و خانواده آن‌هاست که در ابعاد مختلف بصیرتی، اخلاق حرفه‌ای و اردویی می‌تواند منجر به ایجاد فضایی با نشاط همراه با معنویت در مجموعه شود.

وی افزود: در حوزه برون سازمانی نیز 10 دستورالعمل مهیا شده که در موضوعاتی نظیر ارتقای فرهنگی عمومی در زمینه قانون‌گرایی، طرد قانون‌گریزی، اصلاح ذات البین، امر به معروف، نهی از منکر  برنامه‌های متنوعی تدارک دیده شده و در حال اجراست.

معاون فرهنگی رئیس کل دادگستری استان البرز به بهره‌برداری این معاونت از ظرفیت‌های موجود در نماز جمعه، مساجد،صداوسیما و ظرفیت دیگر رسانه‌ها اشاره و بیان کرد: در 11 مصلی از 12 مصلای استان سخنرانی‌های مختلف برای تبیین مسائل حقوقی بیان شده و در صداوسیما نیز نزدیک به 200 ساعت برنامه گفت‌وگو محور توسط این معاونت اجرایی شده است.

وی ادامه داد: برای اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی، 64 مسجد محوری در شهرستان کرج شناسایی شده و در طول سال گفت‌وگوهای متعدد توسط کارشناسان حقوقی و قضایی با مردم انجام شده تا دانش حقوقی جامعه ارتقا یابد.

منبع : خبرگزاری تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین