تاریخ انتشارشنبه ۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۷
plusresetminus
حزب الله : مرحله دوم رزمایش بیت‌المقدس ۲۷ با شلیک موشک‌های نازعات و فجر ۵ در منطقه آران و بیدگل آغاز شد.
۰
کد مطلب : ۸۴۱۵۴
شلیک موشک‌های نازعات و فجر ۵ در رزمایش بزرگ بیت‌المقدس

به گزارش شبکه خبری حزب الله ، امیر احمدرضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه رزمایش بیت‌المقدس ۲۷ یکی از رزمایش‌های منحصر به فرد نیروی زمینی ارتش است، گفت: مرحله اول این رزمایش در منطقه غرب کشور با حضور یگان‌های واکنش سریع آغاز شد و امروز در دوم خرداد ماه مرحله دوم را با شلیک موشک‌های نازعات و فجر ۵ در این منطقه آغاز کردیم.

پوردستان در بخشی از سخنانش گفت:‌ امروز یگان‌های موشکی نیروی زمینی ارتش ارتقا یافته و موشک‌هایی که امروز ما در این منطقه مورد تست و آزمایش قرار خواهیم داد، با دستان پرتوان مهندسان توانمند صنعت دفاعی کشور تهیه و تولید شده و در این رزمایش مورد تست و آزمایش قرار گرفت.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا فرمودند جنگ‌های نیابتی و مشارکتی توسط غرب در منطقه برپا شده است، گفت: ما نیز با برگزاری چنین رزمایش‌هایی اقتدار و صلابت خود را امروز به نمایش گذاشته‌ایم.

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: در رزمایش بیت‌المقدس ۲۷ حضور یگان‌های پهپادی، یگان‌های پیاده، توپخانه زرهی و با پشتیبانی آتش سنگین بالگردهای هوانیروز و جنگنده‌های نیروی زمینی ارتش این رزمایش از مناطق مختلف کشور ادامه خواهد یافت.

پوردستان در پایان اظهار کرد: مرحله نهایی رزمایش بیت‌المقدس ۲۷ در منطقه عمومی نصرآباد اصفهان ادامه خواهد یافت.

وی در پایان تصریح کرد: این رزمایش ۷ روز بوده و در آن سعی کردیم از سلاح‌ها و تجهیزات جدیدی که تولید داخلی است، استفاده کرده و آنها را مورد ارزیابی و تست قرار دهیم

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین