تاریخ انتشاريکشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۰
plusresetminus
حزب الله : هافبک عراقی پرسپولیس از باخت در فینال لیگ قهرمانان آسیا گفت:در فوتبال برخی از اوقات همه چیز بر وفق مراد شما می شود و برخی از اوقات بر میل شما نمی شود.
۰
کد مطلب : ۱۸۲۶۴۳
به خاطر اشتباهاتمان در بازی رفت مقابل کاشیما باختیم
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، تیم فوتبال پرسپولیس روز گذشته در بازی برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا مقابر کاشیما آنتلرز به نتیجه تساوی بدون گل رضایت داد تا در مجموع با نتیجه 2 بر صفر شکست بخورد و تیم ژاپنی قهرمان آسیا شود.
 
بشار رسن، هافبک عراقی پرسپولیس پس از این در مصاحبه با سایت AFC گفت: در فوتبال برخی از اوقات همه چیز بر وفق مراد شما می شود و برخی از اوقات بر میل شما نمی شود. در بازی رفت در ژاپن در نیمه دوم دچار اشتباهاتی شدیم که باعث شد تا 2 گل دریافت کنیم. ما فرصت های زیادی داشتیم ولی استفاده نکردیم.
 
وی افزود: رسیدن به فینال خودش یک دست آورد بزرگ برای ما بود. می خواهم به کاشیما تبریگ بگویم ولی به نظرم این تیم به اندازه السد و الدحیل خوب نبود. آنها در بازی رفت از اشتباهاتمان استفاده کردند و 2 گل زدند که این کار ما را در بازگشت به بازی در خانه سخت کرد. بار دیگر به کاشیما و هوادارانش تبریک می گویم و من از اینکه نتوانستیم هواداران را خوشحال کنیم ناراحت هستم.
منبع : فارس
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین