تاریخ انتشارشنبه ۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۰
plusresetminus
حزب الله:کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال توضیحاتی درباره اظهارات بازیکن پیشین تیم استیل آذین ارائه کرد.
۰
کد مطلب : ۱۶۶۷۴۰
واکنش کمیته اخلاق به ادعای رهبری‌فر درباره خرید داور

به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،در پی مصاحبه بهروز رهبری‌فر درباره وقوع برخی حواشی در دیدارهای تیم استیل آذین در لیگ یک در سال ۸۶، کمیته اخلاق ضمن تشکیل پرونده و دعوت از نامبرده روند پیگیری قاطع این پرونده را در دستور کار قرار داده است و بر این اساس، از کلیه افرادی که در این باره دارای اطلاعاتی هستند درخواست می‌شود هر چه زودتر مراتب را با کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال در میان بگذارند.


گفتنی است، مطابق  مقررات فیفا و آیین نامه کمیته اخلاق توجه نداشتن اهالی فوتبال به دعوت‌نامه‌های کمیته اخلاق و حضور نداشتن در جلسات، خود به عنوان نقض مقررات محسوب و مستوجب تنبیه و اعمال محکومیت خواهد بود.


لازم به ذکر است، اهالی فوتبال که مطالب و اطلاعاتی را در رسانه‌ها بیان می‌کنند ولی درمراجع رسمی فوتبال  حاضر نمی‌شوند، هیچ کمکی به سالم‌سازی فوتبال و مبارزه با فساد نمی‌کنند و موضوع از این نظر هم در کمیته اخلاق قابل پیگیری است.


به گزارش الف بهروز رهبری‌فر در مصاحبه‌ای با یک روزنامه ورزشی مدعی شده بود که یک داور قرار بود به‌ازای دریافت ۱۰۰ میلیون تومان پول یک پنالتی به نفع تیم استیل آذین بگیرد که بعد از دریافت پول این پنالتی را نگرفت.

منبع : سایت رسمی فدراسیون فوتبال
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین