تاریخ انتشاريکشنبه ۹ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۶
plusresetminus
حزب الله: رییس شورای اسلامی شهر کرج گفت: حل مشکلات شهر بدون اراده جمعی امکان پذیر نیست.
۰
کد مطلب : ۱۸۶۶۴۹
تامین منابع مالی مهمترین چالش پروژهای کلان شهری است

به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،عباس زارع اظهار کرد: کرج به عنوان چهارمین کلانشهر کشور با مشکلات زیادی درگیر است که حل آن ها به تنهایی از عهده مدیریت شهری بر نمی‌آید.
 
رییس شورای اسلامی شهر کرج ادامه داد: مهاجر پذیری بالا، گسترش بی رویه شهر، مشکلات زیست محیطی و ترافیک بخشی از مسائلی است که شهر و شهروندان  کرجی را درگیر کرده است.
 
وی افزود: علاوه براین، کرج چند زندان بزرگ را در خود جای داده که این امر تبعات و آسیب‌های اجتماعی، فرهنگی  واقتصادی خاصی را به همراه داشته است.
 
این مسئول توضیح داد: ضعف سیستم حمل و نقل عمومی، توزیع ناعادلانه برخی امکانات و ناموزونی جلوه های بصری شهری از دیگر معضلات  کرج دو میلیون نفری است.
 
رییس شورای شهر کرج در بخش دیگری از صحبت‌های خود به کندی پیشرفت برخی پروژه‌های کلان شهر اشاره کرد و افزود: برخی پروژه ها مثل بزرگراه شمالی و قطار شهری از چندین سال پیش کلید خورده اند ولی به دلیل موانعی چون عدم تخصیص به موقع منابع مالی هنوز تکمیل نشده اند.
 
وی اضافه کرد: اتمام این پروژه ها در کنار افزایش رضایت و اعتماد مردم به مجموعه مدیریت شهری، کاهش بخشی از مشکل ترافیک شهر را به دنبال داشته و به کارآیی سیستم حمل و نقل عمومی هم کمک می‌کند.
 
 زارع توضیح داد: برای رفع دغدغه های شهروندان، مدیران شهری  باید اقدامات جهادی را سرلوحه فعالیت‌های خود قرار دهند و با تمام توان کمبودهای موجود را مرتفع کنند.
 
وی گفت: البته نباید انتظار داشت مشکلات شهر یک شبه حل شود و بدیهی است حل مسائلی که در طول چند دهه ایجاد شده به گذشت زمان و صبر نیاز دارد.
 
عضو شورای اسلامی شهر کرج افزود: از مدیران دستگاه های مختلف درخواست می‌شود در تعامل و دوشادوش مجموعه مدیریت شهری برای تبدیل کرج به شهری آباد و سرزنده تلاش کنند.
منبع : پایگاه خبری مدیریت شهری کرج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین