تاریخ انتشارشنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۴
plusresetminus
حزب الله : وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که ارتش روسیه شدت حملات خود برای هدف قراردادن تروریست‌های داعش را افزایش داده است.
۰
کد مطلب : ۹۵۷۲۹
روسیه شدت حملات خود علیه تروریست‌های داعش را افزایش داده است

 

به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، وزارت دفاع روسیه با انتشار بیانیه‌ای از ادامه حملات هوایی جنگنده‌های این کشور علیه مواضع داعش در سوریه خبر داد و افزود: ارتش روسیه شدت حملات خود برای هدف قراردادن تروریست‌های داعش را افزایش داده است.

ژنرال ایگور کوناشنکوف سخنگوی وزارت دفاع روسیه تاکید کرد: حملات هوایی روسیه در خاک سوریه توسط جنگنده های سوخو 34 و سوخو 24 انجام شده است. تشدید حملات هوایی ما مرتبط با شناسایی تعداد بیشتری از اهداف زمینی تروریست های داعش از طریق شناسایی هوایی و فضایی بوده است.

وی در ادامه تصریح کرد: جنگنده های نیروی هوایی روسیه 29 اردوگاه و انبار مهمات داعش را در استان حما نابود کرده اند. جنگنده های روسی همچنین مراکز فرماندهی و پناهگاه های داعش را بمباران کرده اند. جنگنده های روسی همچنین در 24 ساعت گذشته مواضع داعش در استان حلب را بمباران کردند.

جنگنده های روسی از 30 سپتامبر تاکنون حملات هوایی علیه مواضع تروریست ها در سوریه را آغاز کرده اند.

در حالی که مسکو اعلام کرده است که هدف اصلی از حملات هوایی در سوریه تضعیف تروریست های داعش است ولی کشورهای غربی مدعی هستند که هدف مسکو از این اقدام، حمایت و تقویت دولت بشار اسد بوده است.

منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین