تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۹
plusresetminus
حزب الله:رییس سازمان ساماندهی مشاغل و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کرج گفت: عرضه کالای بدون برچسب قیمت در بازار روزهای شهر تخلف است.
۰
کد مطلب : ۱۹۷۰۹۸
تمام کالاهای بازار روزهای کرج باید برچسب قیمت داشته باشند

 به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،عباس وحیدی  اظهار کرد: تمامی کالاها و محصولاتی که در بازار روزهای کرج عرضه می‌شوند اعم از میوه و صیفی‌جات، خشکبار، فراوردهای خام دامی و ... باید برچسب قیمت داشته باشند.
 
وی ادامه داد: غرفه‌هایی که روی کالاهای خود برچسب قیمت درج نکرده باشند، متخلف شناخته شده و برخورد قانونی مقتضی با آنها صورت می‌گیرد.
 
این مسئول توضیح داد: شهروندان در صورت مشاهده کالایی بدون برچسب قیمت می‌توانند باید موضوع را به اطلاع مدیر بازار روز برسانند تا اقدامات لازم برای اصلاح وضعیت صورت بگیرد.
 
رییس سازمان ساماندهی مشاغل و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کرج با اشاره به دلیل عدم توزیع مرغ و گوشت دولتی در بازار روزهای کرج گفت: خوشبختانه تنظیم بازار در خصوص مرغ و گوشت به خوبی انجام شده و قیمت این فراورده ها با دیگر مراکز عرضه سطح شهر تفاوتی ندارد.
 
وحیدی توضیح داد: با توجه به متعادل شدن قیمت گوشت و مرغ دیگر نیازی به توزیع این اقلام  به صورت دولتی در بازار روزها نیست.
 
منبع : پایگاه خبری کرج امروز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین