تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۶
plusresetminus
حزب الله: شهردار کرج گفت: تلاش مجموعه مدیریت شهری اولویت بندی و حل مشکلات شهر به ویژه منطقه اسلام آباد است.
۰
کد مطلب : ۱۸۸۰۹۸
تلاش مجموعه مدیریت شهری برای حل مشکل ساکنان اسلام آباد است
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، علی اصغر کمالی زاده که به همراه نمایندگان مردم کرج در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و اعضای شورای اسلامی شهر برای دیدار با مردم منطقه اسلام آباد در حسینیه اباعبدالله الحسین (ع) حضور پیدا کرده بود، با اشاره به برنامه ریزی مجموعه مدیریت شهری برای حل مشکلات این منطقه افزود: تلاش شهرداری اولویت بندی و برنامه ریزی مناسب برای حل مشکلات شهر به ویژه منطقه اسلام آباد است.
 
وی با بیان این که اقدامات مناسبی در منطقه اسلام آباد انجام گرفته ، گفت: فعالیت های خوبی در این منطقه در حال اجرا است.
شهردار کرج با اشاره به طرح بازآفرینی اسلام آباد اظهار کرد: علاوه بر ساماندهی ۲۰۰ واحد مسکونی ریزش، تلاش ما برنامه ریزی مناسب برای خط پایین ۱۴۰۰ است.
 
کمالی زاده یادآور شد: در موضوع خط بالای ۱۴۰۰ اقدامات خوبی شده اما مردم راغب هستند بدانند برای بازآفرینی خط زیر ۱۴۰۰ که کار به مراتب دشوارتری ست چه اقداماتی انجام گرفته است.
  
شهردار کرج افزود: همزمان با انحلال طرح ساماندهی تپه مرادآب، طرح بازآفرینی شهری به تصویب رسید. 
 
وی با اشاره به این که کلیه اموال طرح ساماندهی تپه مرادآب در قالب اموال سازمان بازآفرینی صرف بازآفرینی اسلام آباد خواهد شد، گفت: تمام اموال و املاک برای بهسازی این منطقه استفاده می شود.
 
کمالی زاده یکی از اقدامات مجموعه مدیریت شهری را طرح "کلید در دست" عنوان کرد و افزود: در این طرح که در مرحله صدور پروانه است ۴۰ واحد مسکونی تازه ساخت آماده واگذاری می شود. 
 
شهردار کرج تصریح کرد: در این طرح کلید ساختمان فرسوده گرفته شده و کلید ساختمان تازه احداث تحویل داده می شود که این طرح عزم و اراده مجموعه مدیریت شهری را برای بازآفرینی بافت های فرسوده نشان خواهد داد.
 
کمالی زاده در بخش دیگری به پروژه رینگ ۳۰ متری اسلام آباد اشاره کرد و گفت: از ابتدای سال جاری ۵ میلیارد تومان برای این پروژه هزینه شده است.
 
شهردار کرج "راه را محور توسعه" دانست و یادآور شد: با پایان یافتن این پروژه مشارکت و سرمایه گذاری مناسبی در این منطقه انجام خواهد شد.
 
به گفته وی؛ موضوع مساجد نیز با رایزنی با نماینده ولی فقیه در حال انجام است.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم بتوانیم با اولویت بندی و برنامه ریزی موثر مشکلی از مشکلات مردم شریف اسلام آباد را در آینده ای نزدیک برطرف سازیم.
منبع : پایگاه خبری مدیریت شهری کرج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین