تاریخ انتشارشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۹
plusresetminus
حزب الله : رئیس بسیج رسانه استان البرز با بیان اینکه ۶۷ نفر در جشنواره ابوذر شرکت کرده‌اند، گفت: اختتامیه این جشنواره با سخنرانی سیدمحمد حسینی وزیر ارشاد دولت دهم ۱۵ آذر ماه برگزار می‌شود.
۰
کد مطلب : ۱۲۸۵۹۹
۶۷ نفر در جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان البرز شرکت کردند

 

 

 

 

به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،ابراهیم نوروزی‌فر  با اشاره به جشنواره ابوذر اظهار داشت: جشنواره ابوذر در راستای ارتقاء کیفی فعالیت‌های خبرنگاران استان البرز برگزار می‌شود.

رئیس بسیج رسانه استان البرز با بیان اینکه 337 اثر به جشنواره رسیده است، افزود: در این جشنواره از بهترین آثار استان البرز رونمایی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این آثار از سوی 67 نفر ارسال شده است، گفت: برگزاری این جشنواره می‌تواند تاثیر خوبی در تقویت نقاط قوت داشته باشد.

نوروزی‌فر با بیان اینکه آثار برتر این جشنواره به جشنواره ملی ابوذر ارسال می‌شود، ادامه داد: جشنواره ملی ابوذر در دی ماه سال جاری برگزار می‌شود.

وی با اشاره به آثار ارسالی، بیان کرد: بیشترین آثار در زمینه دفاع مقدس، اقتصاد مقاومتی و مدافعان حرم در بخش گزارش و یادداشت است.

نوروزی‌فر افزود: در زمینه عکاسی در موضوعات دفاع مقدس، مدافعان حرم و امر به معروف و نهی از منکر عکس‌های زیادی به جشنواره ارسال شده است.

وی با اشاره به اختتامیه جشنواره ابوذر در 15 آذر ماه سال جاری، گفت: اختتامیه این جشنواره با سخنرانی سیدمحمد حسینی، وزیر ارشاد دولت دهم برگزار می‌شود.

منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین