تاریخ انتشارشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۲
plusresetminus
حزب الله : انتشار تصاویر پسر دوازده ساله برزیلی که از کودکی به جای بچه‌ها با حیوانات وحشی و خطرناک همبازی است، در شبکه‌های مجازی سر و صدای زیادی به پا کرده است.
۰
کد مطلب : ۱۸۵۳۹۸
دوستی عجیب پسر ۱۲ ساله با ۳۵ حیوان وحشی +عکس
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، انتشار تصاویر پسر دوازده ساله برزیلی که از کودکی به جای بچه‌ها با حیوانات وحشی و خطرناک همبازی است، در شبکه‌های مجازی سر و صدای زیادی به پا کرده است.
 
به گزارش دیلی میل، پدر و مادر «تیاگو» زیست شناس بوده و بواسطه شغل شان در منطقه‌ای حفاظت شده که بزرگ‌ترین گربه سانان قاره را در خود جای داده است زندگی می‌کنند و به همین خاطر فرزندشان نیز از کودکی با این حیوانات آشناست. تصاویر منتشر شده از این پسر جسور او را در حال آب‌تنی در دریاچه‌ای کنار دو جگوار نشان می‌دهد و به نظر می‌رسد جگوار‌ها نیز در کنار او احساس آرامش دارند.
 

 
 
 
مادر تیاگو می‎گوید هیچ وقت بین پسرش و جگوار‌ها برخوردی پیش نیامده. او البته روی این موضوع هم تأکید دارد که آن‎ها در هیچ شرایطی تیاگو را با این حیوانات تنها نگذاشته‎اند. خانواده تیاگو در حال حاضر از ۱۴ جگوار نگهداری می‌کنند که شامل ۴ توله و ۸ حیوان بالغ می‎شود. این خانواده در طول دهه‌های اخیر در مجموع از ۳۵ حیوان نگهداری کرده است
منبع : رکنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین