تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۰
plusresetminus
حزب الله : مجمع خیرین سلامت شهرستان چایپاره با حضور فرماندار، امام جمعه و جمعی از مسوولان استانی و شهرستانی با شعار 'سلامت برای همه، همه برای سلامت' تشکیل شد.
۰
کد مطلب : ۱۸۵۲۹۹
مجمع خیرین سلامت شهرستان چایپاره تشکیل شد
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، فرماندار چایپاره روز یکشنبه در این مجمع گفت: مولفه اصلی توسعه بر محور سلامت است و بدون دستیابی به سلامت، رسیدن به سایر مولفه های توسعه امری دست نیافتنی است.
 
علی محمدی ایروانلو افزود: باید نگاه اجتماعی به پدیده سلامت داشته باشیم زیرا بدون توسعه شاخص های این بخش امکان آسایش، آرامش و نیل به ظرفیت های حداکثری نیروی انسانی وجود ندارد و بایسته ها و تعیین کننده های اجتماعی در این خصوص باید مورد توجه قرار گیرد.
 
وی بیان کرد: امروز سلامت یک پدیده اجتماعی پیچیده است که در کشورمان با مشکلات زیادی روبرو بوده و تعیین کننده های اجتماعی نظیر استرس، ترافیک، فرایندهای زیست محیطی، مسکن، اعتیاد و تغذیه، سلامت جامعه را به چالش کشیده اند.
 
وی بر بسیج همگانی در عرصه سلامت تاکید کرد و اظهار داشت: اگر می خواهیم به واقعیت سلامت در کشور و جامعه که گویای آرامش و آسایش شهروندان است، برسیم باید همه گروههای مرجع روحانیون، دستگاههای اجرایی و حاکمیتی، آحاد مردم، نهادهای مدنی، تشکل های صنفی و سازمان های مردم نهاد پای کار باشند.
 
در پایان این مجمع، نهادهای حقیقی و حقوقی عضو مجمع خیرین سلامت چایپاره انتخاب و از چند نفر خیّر فعال در این حوزه تجلیل شد.
 
به گزارش ایرنا، مجمع خیران عرصه سلامت با هدف کمک به دانشگاه علوم پزشکی و مراکز بهداشتی و درمانی برای تامین زیرساخت ها و ارایه بهتر خدمات درمانی تشکیل می شود
منبع : روبط عمومی مجمع خیرین سلامت کشور
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین