تاریخ انتشاريکشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۴
plusresetminus
حزب الله : نماینده ولی‌فقیه در استان البرز گفت: یکی از ضروریات بهبود سرانه‌ ورزشی استان البرز، تقویت زیرساخت‌های ورزشی استان است که باید در اولویت مدیران مربوط به این حوزه باشد.
۰
کد مطلب : ۱۶۰۵۹۳
اولویت متولیان ورزش استان البرز تقویت زیرساخت‌ها باشد
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، آیت‌الله سید محمدمهدی حسینی‌همدانی در دیدار با  رئیس و اعضای هیئت ورزش‌های سه‌گانه استان البرز و مسئولان هیئت‌های شهرستانی که در دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان البرز برگزار شد، با اشاره به توجه ویژه اسلام به ورزش و سلامتی جسم، اظهار داشت: اسلام بعضی از نعمت‌ها را به‌ویژه نام‌برده که از آن‌ها می‌توان به امنیت و سلامتی و صحت جسم اشاره کرد که سبب تعالی روح و آمادگی‌های روحی می‌شود.
 
نماینده ولی‌فقیه در استان البرز افزود: هرچند ورزش‌های قهرمانی و ورزش‌های همگانی در یک تراز نیستند، اما توسعه‌ ورزش‌های قهرمانی، خود عاملی برای تبلیغ و فرهنگ‌سازی ورزش‌های همگانی در سطح جامعه است.
 
امام‌جمعه کرج با اشاره به تصویب طرح ورزش‌های همگانی فصلی البرز در شورای فرهنگ عمومی استان، خاطرنشان کرد: تشویق اقشار مختلف جامعه به ورزش‌های همگانی، ضامن تقویت سلامت جسمی و فکری جامعه است و باید از اولویت‌های نهادهای اجتماعی باشد.
 
آیت‌الله حسینی همدانی با اشاره به وجود 460 هزار دانش‌آموز، 30 هزار نفر اولیا و بیش از 120 هزار دانشجو در استان، یادآور شد: ظرفیت عظیم قشر نوجوان و جوان، بستر مناسبی برای کشف استعدادها در حوزه ورزش است.
 
وی با اشاره به استقبال‌ها از پویش مردمی سه‌شنبه‌های بدون خودرو، گفت: طرح‌های این‌چنینی آثار و نتایج سازنده و مثبتی دارد و باید تقویت‌ شده و حمایت شود.
 
رئیس شورای فرهنگ عمومی استان البرز با اشاره به ظرفیت‌های طبیعی بالای استان البرز و عدم بهره‌مندی صحیح از آنان به دلیل ضعف ساختارها، تصریح کرد: یکی از ضروریات بهبود سرانه‌ ورزشی استان البرز، تقویت زیرساخت‌های ورزشی استان است که باید در اولویت مدیران مربوط به این حوزه باشد.
 
وی اقلیم چهار فصل البرز را زمینه‌ مساعدی برای توسعه ورزش‌های خاص محیط‌های طبیعی دانسته و گفت: در همین راستا، شناسایی و جانمایی زمینه‌های طبیعی ورزشی البرز در مناطقی چون اشتهارد و طالقان یا جاده چالوس، توسط مجموعه‌ای از افراد متخصص، پیشنهاد می‌شود.
منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین