تاریخ انتشارشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۲
plusresetminus
حزب الله : استاندار البرز با بیان اینکه اولویت استان البرز رفع بیکاری است گفت: در شش ماه نخست سال ۹۶ البرز رتبه پنجم بیکاری کشور را دارد و مهاجرت علی‌رغم تهدیدهایی که دارد ولی فرصت خوبی نیز برای استان البرز است.
۰
کد مطلب : ۱۶۰۴۹۴
اولویت استان البرز برطرف کردن بیکاری است
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،محمدعلی نجفی صبح امروز در آئین افتتاح کارخانه صنایع غذایی در  نظرآباد اظهار داشت: چند طرح صنعتی، دارویی و کارآفرینی با اعتبار 32 میلیارد تومان با ظرفیت هزار و 880 نفر اشتغال امروز افتتاح می‌شود.
 
استاندار البرز افزود: البرز بیش از سه هزار و 500 واحد صنعتی  دارد که در تعداد مراکز علمی و دانش‌بنیان رتبه هفتم کشور را داشته و با رویکرد جدید امیدواریم به جایگاه اصلی خود دست یابد.
 
نجفی با بیان اینکه در زمینه تولیدات و صادرات مواد غذایی و دارویی البرز رتبه اول کشور را دارد، گفت: 150 برند ملی در استان البرز فعالیت دارند و در موضوع سرمایه‌گذاری هولدینگ‌های بزرگی در البرز فعال است.
 
وی با اشاره به اینکه اولویت استان البرز برطرف کردن بیکاری است، تصریح کرد: در شش ماه نخست سال 96 البرز رتبه پنجم بیکاری کشور را دارد و مهاجرت علی‌رغم تهدیدهایی که دارد ولی فرصت خوبی نیز برای استان البرز است.
 
استاندار البرز ادامه داد: جلسات ستاد اقتصاد مقاومتی و رفع  موانع تولید هفته سه بار در استان البرز برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: 721 میلیارد تومان برای رونق تولیدات صنعتی البرز اختصاص یافته است که تاکنون 532 میلیارد تومان برای واحدهای راکد، نیمه فعال و تکمیل نشده البرز پرداخت شده است.
 
وی افزود: در زمینه رونق تولید و کسب و کار استان البرز رتبه اول کشور را دارد و تاکنون 32 هزار و 369 نفر در سامانه رصد برای اشتغال پایدار ثبت‌نام کردند.
منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین