تاریخ انتشاردوشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۱
plusresetminus
حزب الله : شهردار کلانشهر کرج گفت که تبعیض سازمانی باید از شهرداریها برچیده شود و چنانچه فضای مناسب برای ارائه خلاقیت ها و استعدادهای پرسنل مهیا شود، بی شک بهره وری سازمانی ارتقاء می یابد.
۰
کد مطلب : ۱۴۳۴۹۳
اعتماد کارکنان به ارزشهای سازمانی احیاء شود/ لزوم زمینه سازی برای پرورش خلاقیتهای پرسنلی در سازمانها

 


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،علی ترکاشوند در گفتگو با خبرنگار  با اعلام مطلب فوق اظهار داشت: یکی از موانع رشد و تعالی نهادها در عصر کنونی وجود تبعیض سازمانی است و این آسیب مختص کشور یا استان خاصی نیست و در ابعاد مختلف در تمام دنیا دیده می شود.
 
وی با بیان اینکه شایسته سالاری، نخبه پروری و اهمیت به مطالبات و نیازهای پرسنل به رشد و تعالی سازمانی منجر می شود، بیان داشت: البته نگرش شعارگونه به این مباحث دردی از مشکلات دوا نمی کند و باید با نگاه زیرساختی و بهره مندی از مشاورین برجسته به سمت ارتقای بهره وری سازمانی حرکت کرد.
 
این مسئول شهری با تاکید بر اینکه تبعیض سازمانی در هر بُعد و منظر محکوم است، گفت: مرزبندی های کاذب و عدم استفاده صحیح از ابزار تشویق و تنبیه در قبال کارکنان نهادها را به سمت زوال و بازده منفی پیش می برد و امید است که در مقوله حیاتی برچیدن "تبعیض سازمانی" شهرداریهای کشور پیشگام باشند.
 
شهردار کرج در بخش پایانی سخنانش با بیان اینکه نهادها باید برای دستیابی به تعالی سازمانی نقشه راه مدون داشته باشند، اذعان داشت: در این بین باید اعتماد کارکنان به ارزش های سازمانی را احیاء کرد و آنها را برای ارائه پیشنهادهای بکر و بروز خلاقیتها تشویق نمود و در نهایت بر مشکلات فائق آمد.

منبع : پایگاه خبری مدیریت شهری کرج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین