تاریخ انتشاردوشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۱
plusresetminus
حزب الله : مهاجم تیم ملی فوتبال ایران گفت: امیدوارم با پیشرفت روزافزون و عملکرد خوبی که در سال ۲۰۱۷ از خودم ارائه می‌کنم بتوانم عنوان بهترین بازیکن آسیا را از آن خود کنم.
۰
کد مطلب : ۱۳۲۰۹۹
امیدوارم سال‌ آینده بهترین بازیکن آسیا شوم

 

 

   

 

 

به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،سردار آزمون در خصوص اینکه مجله کنفدراسیون فوتبال آسیا عکس این بازیکن روی جله خود آورده و طی گزارشی به تعریف و تمجید از وی پرداخته است، گفت: این موضوع و اینکه مجله کنفدراسیون فوتبال آسیا که مجله رسمی این کنفدراسیون محسوب می‌شود عکس و نام من را روی جلد آورده و به تعریف از من پرداخته برایم جای خوشحالی دارد.

وی ادامه داد: با همه این اوصاف امیدوارم با پیشرفت روزافزون و عملکرد خوبی که در سال 2017 از خودم ارائه می‌کنم بتوانم عنوان بهترین بازیکن آسیا را از آن خود کنم.

آزمون تأکید کرد: امسال خیلی تلاش کردم اما این اتفاق نیفتاد ولی امیدوارم این اتفاق خوب و خوشایند سال آینده برایم محقق شود.

مهاجم تیم ملی یادآور شد: البته فوتبال ایران در سال 2016 نیز در بسیاری از بخش‌ها استحقاق رسیدن به عنوان بهترین‌‌های آسیا را داشت که به دلیلی این موضوع محقق نشد و امیدوارم در سال 2017 فوتبال ایران به حق واقعی‌اش برسد.

بازیکن تیم روستوف تأکید کرد: در حال بررسی پیشنهادات هستم و سعی می‌کنم بهترین تصمیم را در زندگی فوتبالی‌ام بگیرم که امیدوارم این موضوع به پیشرفت فوتبالی‌ام کمک کند.

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین