تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۵
plusresetminus
حزب الله : با ابلاغ حکم سرپرستی شهرداری کرج توسط ریاست شورای اسلامی شهر، محمدرضا احمدی نژاد بر کرسی مدیریت اجرایی ارشد این کلانشهر تکیه زد.
۰
کد مطلب : ۱۶۶۴۹۸
حکم سرپرستی شهردار کرج ابلاغ شد
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، پیش از ظهر امروز چهارشنبه، جلسه معارفه سرپرست شهرداری این کلانشهر در سالن اجتماعات ساختمان مرکزی شهرداری کرج تشکیل شد و حکم سرپرستی شهرداری به احمدی نژاد ابلاغ شد.
 
وی پس از دریافت حکم، ضمن تجلیل از شورای اسلامی شهر کرج برای اعتماد به خود، استفاده از توان حداکثری مجموعه مدیریت شهری به منظور ایجاد پویایی و تکاپو در این دستگاه را خواستار شد و تاکید کرد: بهره گیری بهینه از این توان، ملاک عمل ما در مدت کوتاه مسئولیت خواهد بود.
 
احمدی نژاد، یکی از مهمترین چالش های پیش روی این مجموعه را مباحث درآمدی ذکر کرد و افزود: ما در مباحث درآمدی در وضعیت بسیار خطرناک و سختی قرار داریم که امیدواریم بتوانیم با تلاش همه مجموعه شهرداری و همراهی و حمایت شورای اسلامی شهر، در این زمینه به موفقیت و پیشرفت هایی دست یابیم.
 
به گفته این مسئول، در فروردین ماه امسال تنها جذب 8 درصد از بودجه پیش بینی شده، میسر شده است.
 
وی بیان کرد: برای فروردین ماه سال جاری درآمدی معادل 137 میلیارد پیش بینی شده بود که تاکنون تنها 11 میلیارد و 600 میلیون از آن جذب شده است.
 
سرپرست شهرداری کرج، تاکید کرد: تلاش خواهیم کرد با همت همه نیروها این روند را بهبود بخشیم.
 
این آیین با حضور ریاست و اعضای شورای اسلامی شهر، مدیران و مسئولان بدنه مدیریت شهری و اصحاب رسانه برگزار شد.
منبع : پایگاه خبری مدیریت شهری کرج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین