تاریخ انتشارپنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۵
plusresetminus
حزب الله : سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به خودم بابت عملکردی که در پرسپولیس داشتم افتخار می کنم و باید بگویم با بازیکنانم حرفه ای رفتار می کنم اما نمی توانم آنها را از حضور در فضای مجازی منع کنم.
۰
کد مطلب : ۱۶۷۲۱۷
نمی‌توانم فضای مجازی را برای بازیکنان پرسپولیس منع کنم
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،  برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از بازی فردای پرپسولیس مقابل سپیدرود رشت در سالن کنفرانس سازمان لیگ فوتبال گفت: دیدار با سپیدرود آخرین بازی است و بعد از آن جشن داریم، دوست داریم مقابل هواداران بیشمار خود، بازی آخر را به زیبایی تمام کنیم.   قبل از صحبت درباره مسائل فنی دوست دارم تبریک هایی را بگویم. ابتدا از شما خبرنگاران تشکر می کنم که در طول فصل کنار تیم بودید و بازی ها را پوشش می دادید.
 
برانکو همچنین خاطرنشان کرد: همچنین از هواداران تیم ممنونم . امسال در هر شهری که رفتیم استقبال ویژه ای داشتند. همچنین می خواهم از آقای گرشاسبی و مدیران باشگاه نیز تشکر کنم که زحمات بسیار زیادی کشیدند.
 
سرمربی پرسپولیس در ادامه تبریک های خود بطور ویژه لب به تقدیر از بازیکنانش گشود و اذعان داشت:بیشترین تمجید و تبریک را از بازیکنانم دارم که بیشتر از همه زحمت کشیدند و شایسته تقدیر هستند.
 
ایوانکوویچ در ادامه درباره بازی فردای پرسپولیس صحبت کرد و گفت: به علی کریمی تبریک می‌گویم. او شجاعت، اعتماد به نفس و توانایی خود را نشان داد. سپیدرود رشت را که در شرایط سختی بود تحویل گرفت و آن را هدفش که بقا در لیگ برتر بود رساند.  انتظار دارم سپیدرود در بازی فردا از شیرینی جشن قهرمانی ما کم کند، این طبیعی‌ترین رفتار انسانی و ورزشی است که می‌توان از حریف فردایمان انتظار داشت و باید بگویم بازی سختی داریم.
 
سرمربی سرخپوشان پایتخت ادامه داد: سپیدرود فردا دوست دارد بازنده نباشد و این طبیعی ترین رفتاری است که می تواند از آنها سربزند. امیدوارم هر اتفاقی که رخ می دهد تماشاگران از آن لذت ببرد. دلمان می‌خواهد فردا یک پیروزی شیرین را کسب کنیم تا با بهترین شکل ممکن فصل را به پایان برسانیم. درباره بازیکنان پرپسولیس هم باید بگویم  محسن ربیع خواه و علی علیپور را در اختیار نداریم.
 
برانکو درباره انتقادات اخیری که از سبک بازی تیمش می شود اظهار نظر کرد و عنوان داشت: واقعا  از عملکردی که در سه سال گذشته حضورم در پرسپولیس داشتم راضی ام و افتخار می‌کنم. در بالاترین کیفیت ممکن خودمان را نشان دادیم.البته که ما هم مثل بقیه تیم ها گاهی می بازیم. به هر حال انتقادات همیشه هست و خواهد بود . با این حال ما باید راه خودمان را ادامه دهیم. قطعا این انتقادات می‌تواند ما را جلو بیندازد.
 
وی درباره تاخیر در تمدید قرارداد برخی بازیکنان تیمش گفت: مذاکرات بازیکنان با باشگاه هنوز در جریان است.از نقل و انتقالات تابستانی محرومیم اما مطمئن باشید فصل بعد قوی‌تر از امسال خواهیم بود.
 
سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که سرمربی بایرن می خواهد فعالیت بازیکنانش را در فضای مجازی کم کند. آیا او با توجه به اینکه برخی بازیکنانش بالای ۱۷ساعت در فضای مجازی هستند و دیروقت می خوابند چنین برخوردی نمی کند تصریح کرد: آیا واقعا چنین کاری امکان‌پذیر است. می‌توانیم بازیکنان را منع کنیم اما فقط زمانی که با ما هستند یا در تمرین حضور دارند. امکان ندارد چنین منعی را عملی کرد. روی تک تک بازیکنان که نمی توان نظاره داشت که چه کار می کنند.
 
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه افزود: زمانی گوشی‌های بازیکنان را جمع می‌کردند اما الان هر بازیکن حداقل ۴ یا ۵ گوشی دارد! ما به بازیکنان می‌گوییم و گوشزد می‌کنیم که زیاد به فضای مجازی نروند اما واقعا نمی‌شود آنها را از فعالیت در این عرصه منع کرد.
 
برانکو  در ادامه این بحث تاکید کرد: البته اگر بازیکنی در فضای مجازی فعالیت کند به خوبی مشخص می‌شود و ما در زمین تمرین او را تنبیه می‌کنیم. این موضوعان همیشگی بوده است. در گذشته هم بازیکن‌ها کارت‌بازی می‌کردند اما الان پلی استیشن بازی می‌کنند یا در فضای مجازی حضور دارند. شما بگویید من چه کاری می توانم انجام دهم. ما به بچه‌ها می‌گوییم فقط به فوتبال فکر کنند و دنبال چیز دیگر نباشند. تلاش کردیم حرفه ای کار کنیم. یادتان باشد این مشکل، مختص ما نیست و در سایر تیم‌های ایرانی و خارجی هم وجود دارد. حتی باید بگویم بازیکنانی هم هستند که در بین دو نیمه پیام می‌فرستند!
 
وی درباره حضور میروسلاو بلاژویچ در جشن قهرمانی پرسپولیس اظهار داشت: او نمی تواند در این جشن شرکت کند. مشکلات جسمانی دارد که به همین خاطر تحت درمان است و نمی تواند درمانش را عقب بیاندازد. او دوست داشت به ایران بیاید اما شرایط برایش فراهم نشد.
منبع : مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین