تاریخ انتشاردوشنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۷
plusresetminus
پیشکسوت آبی پوشان گفت: السد خیلی حرفه‌ای تر و قوی تر از آن است که استقلال بتواند ۳-۴ گل در قطر به آن تیم بزند و حذف آبرومندانه بهترین گزینه برای شفر است.
۰
کد مطلب : ۱۷۸۴۱۳
زدن ۳-۴ گل به السد امکان ندارد/ حذف آبرومندانه بهترین حالت است

 

مرتضی یکه اظهار داشت: با آن بازی که من از السد در تهران دیدم به این باور رسیدم که فاصله این تیم با استقلال از نظر فوتبالی حتی شاید بیشتر از ۳ گل باشد. از نظر فوتبالی محال است ما بتوانیم ۳ یا ۴ گل به این تیم در بازی برگشت بزنیم. ممکن است شفر بخواهد در قطر دست به یک بازی انتحاری بزند که این بدترین حالت است چون احتمال این که در این صورت با تعداد گل بالا بازی را ببازد زیاد است.

مهاجم سابق آبی پوشان اضافه کرد: به اعتقاد من شفر باید اولویتش را بگذارد روی گل نخوردن و کم گل خوردن. حذف آبرومندانه بهتر از این است که در قطر هم سه چهار گل بخورند و با روحیه‌ای غیر قابل بازسازی به تهران بازگردند.

وی افزود: شفر باید برنامه‌اش اینگونه باشد که در قطر یک نتیجه معقول بگیرد و با حذف آبرومندانه به ایران بازگردد و تمرکزش را بگذارد روی لیگ. در غیر اینصورت هم آسیا را از دست داده و هم لیگ را از دست می دهد.

پیشکسوت استقلال در خصوص استفاده از رحمتی یا حسینی در این بازی بیان داشت: اگر اشتباه بزرگ رحمتی در ورزشگاه آزادی نبود شاید آن بازی مساوی می‌شد  حالا شانس استقلال دو چندان بود. من توانایی‌های رحمتی را کتمان نمی‌کنم اما بهتر است در این بازی از حسینی استفاده شود. اگر رحمتی در این بازی هم گلهای زیادی بخورد بازگشت او به شرایط ایده آل خیلی سخت می شود و در این صورت ما هم حسینی را از دست می دهیم و هم رحمتی را.

منبع : مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین