تاریخ انتشارشنبه ۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۳
plusresetminus
حزب الله : وزیر ورزش و جوانان از راه‌اندازی نظام ارزیابی مدیران و فدراسیون‌ها خبر داد و گفت: مدیران ناهماهنگ با سیاست‌های وزارت ورزش حذف می‌شوند.
۰
کد مطلب : ۱۴۵۶۱۷
مدیران ناهماهنگ با سیاست‌های وزارت ورزش حذف می‌شوند/راه‌اندازی نظام ارزیابی مدیران و فدراسیون‌ها

 

 

  
 

به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،مسعود سلطانی‌فر صبح امروز در حاشیه افتتاح استخر سرپوشیده دهگلان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین اهداف ما از این سفر بازدید از پروژه‌های مختلف در این استان از جمله سالن 6 هزار نفری است.

وی تصریح کرد: در این سفر از چند پروژه مهم اجرا شده بخش خصوصی هم بازدید خواهیم کرد و استخر سرپوشیده زیبای دهگلان که یکی از پروژه‌های بسیار زیبا بود که افتتاح شده و امیدواریم بستری برای خدمت‌رسانی به مردم این شهرستان به ویژه جامعه ورزشی باشد.

وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: امیدواریم جوانان دهگلان به ویژه ورزشکاران نیز از این ظرفیت بسیار مناسب در راستای توسعه ورزش این شهرستان استفاده کنند.

سلطانی‌فر تأکید کرد: با توجه به استعدادهای بسیار خوبی که در رشته‌های ورزشی مختلف در استان کردستان وجود دارد، امیدواریم با فراهم‌سازی زیرساخت‌های مختلف خبرهای خوشی را از حوزه ورزش این استان به دست آوریم.

وزیر ورزش و جوانان بیان کرد: در مناطق مختلف استان کردستان استعدادها و قهرمان‌های خوبی داریم که در آینده در صورت فراهم بودن امکانات بتوانند در میادین مختلف و عرصه‌های داخلی و بین‌المللی بدرخشند.

وی یادآور شد: در راستای توسعه ورزش همگانی تلاش ما بر این است که پروژه‌های مختلف شهرستان‌ها را طی سال‌های 96 و 97 با اختصاص اعتبار از منابع مختلف بودجه، منابع استانی و کشوری و 27 دهم درصد ارزش افزوده به بهره‌برداری برسانیم.

سلطانی‌فر با بیان اینکه امیدواریم شرایطی را به وجود بیاوریم که شاخص‌های ورزشی استان کردستان به شاخص‌های مناسب و در سطح میانگین کشوری برسد، افزود: امیدواریم برخی از مواردی که تا حدودی اینجا عقب مانده است را جبران کنیم.

وی همچنین مطرح کرد: باید با کار ضربتی در سال 96 و 97 در استان‌هایی مانند کردستان که به لحاظ زیرساخت‌های ورزشی در سطح پایینی هستند بتوانیم پروژه‌های نیمه تمام را به بهره‌برداری و منابع بیشتری را به آنان اختصاص دهیم و با بهره‌برداری از پروژه‌های نیمه‌تمام عقب‌افتادگی‌ها را جبران کنیم.

وزیر ورزش و جوانان در ادامه با بیان اینکه توسعه سازمان‌های مردم‌نهاد از سیاست‌های مهم وزارت ورزش و جوانان است، ادامه داد: در دولت در این زمینه رشد بسیار خوبی داشته‌ایم.

سلطانی‌فر تصریح کرد: تعداد سازمان‌های مردم‌نهاد تا قبل از دولت تدبیر و امید حدود 50 تا 60 بوده که به نزدیک 2 هزار سازمان رسیده، امیدواریم به گونه کار را جلو ببریم که به مرز 5 هزار عدد برسد و با این کار زمینه مشارکت جدی جوانان را در امور مختلف فراهم سازیم.

وی از راه‌اندازی خانه جوان‌های استان‌ها و شهرستان‌‌های بزرگ خبر داد و اظهار کرد: با تسهیلات ازدواج 10 میلیون تومانی رشد خوبی در سال 95 نسبت به 92 داشته‌ایم، به گونه‌ای که این تسهیلات 4 برابر شده است.

وزیر ورزش و جوانان گفت: فعال شدن دفاتر مشاوره و ازدواج از دیگر اقداماتی بوده که از ابزارها و سازوکارهای مناسب در راستای تحکیم خانواده است، به صورت ویژه مورد توجه قرار گرفته است.

سلطانی‌فر با بیان اینکه در این زمینه در دولت رشد یک‌هزار درصدی داشته‌ایم، اضافه کرد: دنبال این هستیم که تعداد این مراکز را باز افزایش دهیم.

وی از راه‌اندازی نظام ارزیابی مدیران استان‌ها خبر داد و گفت: نظام ارزیابی مدیران و فدراسیون‌ها راه‌اندازی و به صورت هر سه ماه یک بار عملکرد مدیران و فدراسیون‌ها مورد ارزیابی قرار می‌گیرد و با ارزیابی مستمر و دائم که داریم بتوانیم از مدیران فعال و توسعه‌ای حمایت کنیم.

وی اضافه کرد: در این ارزیابی‌ها هر مدیری که با سیاست‌های ما هماهنگ نباشد و تحرک نداشته باشد حذف خواهیم کرد.

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین