تاریخ انتشاردوشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۹
plusresetminus
حزب الله : رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان البرز از انهدام ۳۴ باند موادمخدر از ابتدای سال جاری تاکنون در این استان خبر داد.
۰
کد مطلب : ۱۸۵۶۱۳
۳۴ باند موادمخدر در استان البرز متلاشی شد
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، سرهنگ علی عسکری امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که در ساختمان پلیس مواد مخدر برگزار شد، اظهار داشت: در 8 ماهه سال جاری 8 تن و 666کیلو و 930 گرم کشفیات موادمخدر در استان البرز داشته‌ایم.
 
وی افزود:  از این مقدار کشفیات 670 کیلوگرم هروئین، یک تن و 890 گرم مرفین، 5 تن و154 کیلوگرم تریاک، 665 کیلوگرم هشیش، 11کیلو گرم سوخته تریاک، 163 گرم گراس،30 کیلوگرم شیشه و 60 کیلوگرم سایر موادمخدر بوده است.
 
رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان البرز با بیان اینکه این کشفیات نسبت به مشابه سال قبل 50 درصد افزایش داشته، گفت: در عملیات مشترک برون استانی  تقریبا 2.8 تن مواد مخدر کشف شده در استانهای همجوار بوده است که به کمک نیروی انتظامی و دستگاه قضایی انجام شده است.
 
 عسکری با بیان اینکه در سال جاری در استان البرز تقریبا 569 نفر قاچاقچی و حمل‌کننده موادمخدر دستگیر کرده‌ایم، تصریح کرد: 2هزار و 210 نفر توزیع‌کننده خرد در محلات، 8 هزار و 750 نفر نگهدارنده مواد مخدر که تعداد بالایی از این افراد توزیع‌کننده خرد هستند هم دستگیر شده‌اند.
 
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز با اشاره به اینکه بالغ بر 14 هزار نفر معتاد متجاهر جمع‌آوری شده است، بیان کرد: تعداد 215 خودرو از قاچاقچیان موادمخدر توقیف و 34 باند مواد مخدر متلاشی و 3 قبضه اسلحه جنگی از این افراد کشف شده است.

 
وی با بیان اینکه 161 مرحله طرح کنترل محورهای مواصلاتی اجرا شده که در اجرای این طرح‌ها 2 تن و 420 کیلوگرم مواد مخدر کشف شده  است، افزود: در طرح پاکسازی نقاط آلوده یک تن و 111 کیلوگرم  مواد مخدر کشف شده و 5 هزار و 527 نفر هم دستگیر شده‌اند.
 
عسکری خاطرنشان کرد: 32 طرح ارتقا امنیت اجتماعی در سطح مناطق در سال جاری اجرا شده  که در این طرح‌ها 313 کیلوگرم مواد مخدر کشف شده و 562 نفر دستگیر شدند.
 
وی ادامه داد: در یک ماهه آذرماه سال جاری 37 نفر قاچاقچی دستگیر و 2 نفر حمل‌کننده مواد مخدر و 835 نفر نگهدارنده مواد،160 نفر خرده‌فروش و توزیع‌کننده، 535 نفر معتاد متجاهر و 300 کیلو مواد مخدر که عمده آنها تریاک و هروئین بوده کشف شده است.
 
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر البرز اظهار داشت: مرکز مشاوره ما در ستاد مبارزه با مواد مخدر به صورت رایگان در هر زمان در اختیار البرزنشینان قرار دارد که در بحث آسیبهای اجتماعی به کار خود مشغول است.
منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین