تاریخ انتشارسه شنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۴
plusresetminus
حزب الله : مدیر منطقه 3 شهرداری کرج از انجام مقدمات جداسازی فردیس از کرج خبر داد و گفت: در آینده ای نزدیک شهرداری فردیس آمادگی کامل برای خدمت رسانی به شهروندان را خواهد داشت.
۰
کد مطلب : ۱۴۳۶۱۹
مقدمات جداسازی فردیس از کرج در حال انجام است

 


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،مهدی فاطمی در گفتگو با خبرنگار با اعلام این خبر اضافه کرد: در آستانه تشکیل شهر فردیس هستیم و لازم است یک سری ساز و کارها برای استقلال این شهر تنظیم شود.

وی با اشاره به اینکه برای اولین بار است در کشور دو شهر از هم جدا می شوند، عنوان کرد: ساز و کار شهری باید در این خصوص دیده شود.

مدیر منطقه 3 شهرداری کرج در همین راستا از شهروندان خواست تا با صبر، شهرداری را در ارائه خدماتی که قرار است، ارائه شود یاری کنند.

فاطمی با اشاره به وجود پرونده های ملکی مشترک میان فردیس و کرج گفت: مسئولان ذیربط  در صدد هستند با سرعت بخشیدن و پیگیری اقدامات اجرایی و ملکی جهت جداسازی فردیس از کرج در دفاع از حقوق شهروندی نقش داشته باشند.

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود به اقدامات عمرانی منطقه اشاره کرد و بیان داشت: عملیات جدولگذاری و آسفالت در شهرک ناز انجام شده و کانیوو در خیابان قریشی نیز در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: با توجه به اینکه یکی از معضلات شهری کرج که در فردیس هم نمود پیدا کرده، عدم وجود سطل های مکانیزه است، بر آن شدیم تا جانمایی این سطل ها را در دستور کار قرار دهیم که از جمله مزایای این سطل ها می توان به جلوگیری از تراکم زباله و رفع نازیبایی های شهر اشاره کرد.

فاطمی در پایان با اشاره به اینکه حدود 40 درصد ترافیک شهری مربوط به تردد نابجای عابران است تاکید کرد: احترام به خط عابران پیاده و تردد عابران از این خط در کاهش ترافیک شهری بسیار موثر است و شهروندان باید به آن توجه کنند.

منبع : پایگاه خبری مدیریت شهری کرج،
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین