تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۱
plusresetminus
حزب الله: یک مقام پیونگ یانگ در گفت‌وگو با خبرگزاری رسمی کره شمالی اعلام کرد که این کشور دیگر نمی‌خواهد مایک پامپئو در مذاکرات هسته‌ای با واشنگتن شرکت داشته باشد.
۰
کد مطلب : ۱۹۴۷۱۲
کره‌شمالی نمی‌خواهد پامپئو در مذاکرات هسته‌ای با آمریکا حضور داشته باشد
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،به نقل از پایگاه خبری "i24NEWS "، دومین مذاکرات هسته‌ای میان آمریکا و کره‌شمالی در هانوی ویتنام بدون نتیجه به پایان رسید.
 
یک مقام پیونگ یانگ در گفت‌وگو با خبرگزاری رسمی کره شمالی اعلام کرد: در صورت از سرگیری مذاکرات با آمریکا، من امیدوارم هستم که همتای ما در این مذاکرات پامپئو (وزیر خارجه آمریکا) نباشد و کسی دیگر بیاید که دقت بیشتری داشته و در ارتباط با ما بالغتر رفتار کند.
 
وی ادامه داد: من می‌ترسم اگر پامپئو باز هم در مذاکرات حضور داشته باشد، در این صورت مذاکرات چرکین شود و بدون نتیجه‌ به پایان برسد.
 
این مقام کره شمالی تاکید کرد: پیونگ‌یانگ خواهان مشارکت دادن فردی دقیق‌تر و پخته‌تر در ارتباط با مقامات مربوطه در هرگونه مذاکرات هسته‌ای کره شمالی است.
 
پامپئو دهم آوریل جاری رهبر کره شمالی را "دیکتاتور" توصیف کرده بود.
 
پامپئو که چندین بار به پیونگ‌یانگ سفر کرده و با کیم جونگ اون نشست داشته در پاسخ به سوال سناتوری در جلسه استماع کمیته فرعی مجلس سنا بعد از دیکتاتور خواندن نیکولاس مادورو این توصیف را برای کیم جونگ اون نیز به کار برد.
 
این گزارش در حالی منتشر شد نماینده ویژه آمریکا در امور کره شمالی روز چهارشنبه وارد مسکو شد و کرملین اعلام کرده است که این کشور در حال‌ آماده کردن مذاکرات احتمالی میان رهبران روسیه و کره شمالی است.
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین