تاریخ انتشاردوشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۲
plusresetminus
حزب الله : در چهارمین همایش شورای هماهنگی، آموزش و اطلاع‌رسانی ایثارگران دستگاه‌های اجرایی مطرح شد که البرز دارای ۵ هزار شهید گلگون‌کفن، هزار آزاده و ۱۴ هزار جانباز سرفراز دوران دفاع مقدس است.
۰
کد مطلب : ۱۶۴۶۱۶
مسکن و اشتغال دو اولویت اصلی در خدمت‌رسانی به جامعه ایثارگران البرز است
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،محمدعلی نجفی در چهارمین همایش شورای هماهنگی، آموزش و اطلاع‌رسانی ایثارگران دستگاه‌های اجرایی که صبح امروز در استانداری البرز برگزار شد، اظهار داشت: ایثار و فرهنگ شهادت فرهنگی متعالی و جزو ارزش‌های والای الهی است.
 
استاندار البرز با بیان اینکه فرهنگ شهادت جهانی است و به تمام جامعه بشری تعلق دارد، افزود: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت روز به روز در کشور و جهان ضروری است.
 
وی با اشاره به ایثارگری‌های شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم، گفت: خانواده معظم شهدا، جانبازان و رزمندگان برای دفاع از مرز و بوم فداکاری زیادی انجام دادند و باید احترام، عزت و کرامت این عزیزان حفظ شود.
 
نجفی با بیان اینکه در دیدارهاییکه با خانواده شهدا داریم هیچ گونه خواسته شخصی برای خود نداشتند، بیان کرد: در روزهای اولیه انقلاب اسلامی رزمندگان و شهدا هیچ گونه سهم‌خواهی شخصی نداشتند.
 
وی با بیان اینکه مسکن و اشتغال دو اولویت اصلی در خدمت‌رسانی به جامعه ایثارگران باشد، ادامه داد: رزمندگان و ایثارگران نباید بیکاری را تحمل کنند و سازمان‌ها باید شرایطی را برای ایثارگران و خانواده‌های شهدا ایجاد کنند.
 
در ادامه این همایش مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز با اشاره به اینکه البرز دارای 5 هزار شهید گلگون‌کفن است، افزود: البرز هزار آزاده و 14 هزار جانباز سرفراز دوران دفاع مقدس دارد.
 
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز ادامه داد: سازوکار و تدابیر عملی برای برنامه‌های ترویج فرهنگ شهدا بسیار حائز اهمیت است.
 
طاهرنژاد تاکید کرد: خدمت‌رسانی به ایثارگران و خانواده‌های شهدا جزو حقوق طبیعی آنها است که بر مسئولین و جامعه تکلیف است.
منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین