تاریخ انتشارپنجشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۸
plusresetminus
حزب الله : رئیس هیئت نجات غریق و غواصی استان البرز گفت: بازرسی از استخرها به طور مداوم انجام و در دستور کار هیئت نجات غریق استان البرز است.
۰
کد مطلب : ۱۶۹۴۱۳
بازرسی از استخرها در استان البرز شدت می‌یابد

 
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،حسین زارع   با بیان اینکه دوره‌های نجات غریق درجه یک و دو و دوره‌های آمادگی نجات غریق ویژه بانوان و آقایان در استان البرز و شهرستان‌های اطراف برگزار شده است، اظهار داشت: از پانزدهم فروردین‌ماه 97 ثبت‌نام دوره‌های آمادگی نجات غریق آغاز شده و همچنین بازرسی از استخرها به طور مداوم انجام و در دستور کار هیئت نجات غریق استان البرز است.
 
رئیس هیئت نجات غریق و غواصی استان البرز همچنین با اشاره به برگزاری مسابقات نجات غریق کشوری که استان البرز نیز در دو بخش آقایان و بانوان در آن شرکت کرد، اظهار داشت: در این مسابقات که به میزبانی جزیره کیش برگزار شد، 300 ورزشکار از  سراسر کشور شرکت کردند.
 
زارع با اشاره به اینکه  غریق نجات‌ها در رده سنی آزاد و در دو بخش ساحلی و استخری با یکدیگر به رقابت پرداختند، افزود: در انتهای این مسابقات که در سطح بالایی هم برگزار شد در مجموع مسابقات هشت ماده پرچم در ساحل، 90 متر سرعت در ساحل، 4 در 90 متر سرعت امدادی، 200 متر با مانع، 50 متر حمل آدمک، 50 متر حمل با تیوپ، پرتاب طناب و 4 در 25 متر حمل آدمک امدادی انجام شد.
 
وی اضافه کرد: در بخش مردان تیم‌های استان تهران و البرز با کسب امتیاز 53 به صورت مشترکا عنوان نخست را به دست آوردند و در بخش بانوان نیز استان تهران با 49 امتیاز جایگاه نخست را بدست آورد و  استان البرز با 43 امتیاز نیز نایب قهرمان شد.
 
رئیس هیئت نجات غریق و غواصی استان البرز با اشاره به اینکه با تصمیم کمیته برگزاری این مسابقات، یکی از عملکردها در دعوت ورزشکاران به اردوهای تیم ملی برای حضور در مسابقات جهانی نجات غریق این رقابت‌ها بود، گفت: نفرات برتر رقابت‌های نجات غریق کشور با نظر اعضای کمیته فنی فدراسیون و مربیان تیم ملی به اردو دعوت می‌شوند.
 
وی با تاکید براینکه تیم  نجات غریق آقایان و بانوان استان البرز تمام آمادگی‌های لازم را جهت شرکت در مسابقات قهرمانی کشور و بین‌المللی را دارد، تصریح کرد: در قسمت بانوان خانم‌ها سمانه حشمت‌زاده مقام اول 50 متر حمل آدمک با تیوپ، الهام کاکلی مقام دوم 90 متر، مائده حضوری مقام سوم 200 متر با مانع و مهشاد میرزایی مقام دوم 50 متر حمل آدمک را کسب کردند.
منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین