تاریخ انتشارپنجشنبه ۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۲
plusresetminus
حزب الله : پیش فروش بلیت کنسرت های بهاری کیهان کلهر نوازنده جهانی کمانچه در تالار وحدت آغاز شد.
۰
کد مطلب : ۱۱۲۳۱۶
بلیت فروشی كنسرت كیهان كلهر در تهران آغاز شد

 

       

به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،مرحله پیش فروش کنسرت های بهاری کیهان کلهر با همکاری گروه «راح روح» در تالار وحدت تهران که قرار است روزهای سوم و چهارم خرداد ماه در تالار وحدت تهران برگزار شود، آغاز شد.

كیهان كلهر قرار است ٣ و ٤ خردادماه پس از سال ها در تالار وحدت روی صحنه برود. این در حالی است كه گروه «راح روح» متشکل از نوید افقه تنبك، علی بهرامی فرد سنتور و هادی آذرپیرا تار  نوای كمانچه كلهر را همراهی خواهند كرد.

این اجرا هرشب ساعت ٢١:٣٠ روی صحنه خواهد رفت و علاقه مندان برای تهیه بلیت می توانند به وبسایت ایران كنسرت مراجعه كنند. بهای بلیت های این اجرای از ٤٥ تا ٩٥ هزار تومان تعیین شده است.

کیهان کلهر در سال ۱۳۴۲ در خانواده‌ای کرمانشاهی و موسیقی‌دوست در تهران چشم به جهان گشود. او موسیقی را از پنج سالگی به‌صورت آزاد شروع کرد. دوازده ساله بود که به‌صورت حرفه‌ای به موسیقی پرداخت و در ۱۳سالگی با ارکستر رادیو و تلویزیون کرمانشاه شروع به همکاری کرد. کلهر مدتی کوتاه با گروه «شیدا» در مرکز هنری «چاووش» همکار بود. در ۱۷سالگی مقیم ایتالیا شد و سپس به نیت ادامه‌ی تحصیل راهی کانادا شد و در رشته‌ آهنگسازی از دانشگاه کارلتون اتاوا فارغ‌التحصیل شد.

همکاری او با هنرمندان و گروه‌هایی از جمله «شجاعت حسین‌خان» کوارتت کرونوس (Kronos Quartet)، جاده ابریشم، یویوما و ارکستر فیلارمونیک نیویورک او را به هنرمندی جهانی تبدیل کرد که هم اکنون شنوندگان زیادی نیز از میان غیرایرانی‌ها دارد.

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین