تاریخ انتشاريکشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۸
plusresetminus
از 29 بهمن ماه صورت می گیرد

آغاز پيش فروش هایما اس5 اتوماتیک توربو

حزب الله : گروه صنعتي ايران خودرو با هدف تامين نياز بازار به خودروهاي شاسی بلند و جوان پسند، طرح پيش فروش خودروی جدید و زیبای هايما اِس5 اتوماتيك توربوشارژ(مدل نوبِل) را از روز يكشنبه 29 بهمن ماه سال جاري آغاز مي كند.
۰
کد مطلب : ۱۶۲۸۱۶
آغاز پيش فروش هایما اس5 اتوماتیک توربو
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، با توجه به وجود تقاضای بسیار زیاد برای خودروی هايما اِس5 اتوماتيك توربوشارژ(مدل نوبِل) و استقبال از طرح های پیش فروش قبلی، طرح پیش فروش ویژه خودروی مذکور با ظرفیت محدود از روز يكشنبه، 29بهمن ماه سال جاري آغاز و تا زمان اتمام ظرفیت ادامه خواهدداشت.
 
براساس اين گزارش، متقاضيان مي توانند با پيش پرداخت مبلغ 44 ميليون و 900 هزار تومان نسبت به ثبت نام این خودرو با موعد تحويل های خرداد، تير، مرداد و شهريور ماه 97 اقدام كنند.
 
برمبناي اين گزارش، در اين طرح به منظور افزايش احتمال موفقيت مشتريان نهايي در ثبت نام، كنترل هايي چون هر كد ملي يك دستگاه خودرو به اجرا گذاشته شده است. قيمت نهايي اين خودرو در زمان ارسال دعوت نامه تعيين خواهدشد.
 
همچنين متقاضيان مي توانند با مراجعه به پايگاه فروش اينترنتي شرکت ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir و یا نمایندگی های مجاز سراسر کشور نسبت به ثبت نام اقدام و از مزاياي اين طرح بهره مند شوند.
 
اين خودرو از نظر ایمنی مجهز به شش کیسه هوا و داراي پنج ستاره ایمنی از C-NCAP است و  از نظر امکانات رفاهی نیز لیست کاملی از امکانات را در اختیار دارد.
منبع : ایکوپرس
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین