تاریخ انتشارشنبه ۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۶
plusresetminus
حزب الله: رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج گفت: سم‌هایی که برای آفت زدایی درختان شهر استفاده می‌شود، کمترین آسیب زیست محیطی را دارند.
۰
کد مطلب : ۱۹۷۸۲۷
سمپاشی بهاره درختان شهر در حال انجام است
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،پیمان بضاعتی پور  اظهار کرد: عملیات سمپاشی درختان با هدف دفع آفات نباتی و مبارزه با بیماری‌های گیاهی و نیز جلوگیری از طغیان شَته ها هر ساله در چند نوبت انجام می شود.
 
وی ادامه داد: سعی شده برای سم پاشی درختان از سم‌هایی استفاده شود که کمترین آثار مخرب زیست محیطی را داشته باشند.
 
وی توضیح داد: شهروندان  دقت داشته باشند نباید میوه درختانی که سم پاشی شده اند را نشسته مصرف کنند چون به هر حال سم ماده شیمایی است و به سلامت بدن آسیب می زند.
 
این مسئول با اشاره به ضرورت سمپاشی درختان ابراز کرد: اگر درختان در فواصل زمانی مشخص سم پاشی نشوند، مورد حمله آفات قرار گرفته و آسیب می بینند به همین دلیل برای اینکه فضای سبز شهری شادابی داشته باشیم چاره ای جز سم پاشی باقی نمی ماند.
 
بضاعتی پور در ادامه با اشاره  به اهمیت آبیاری و رسیدگی به فضای سبز شهری اضافه کرد: شهروندان باید نسبت به فضای سبز شهری احساس مسئولیت کنند و در صورت مشاهده درختانی که آبیاری و سم پاشی نشده اند به  سامانه10001147 پیامک ارسال کنند تا در اسرع وقت به موضوع رسیدگی شود.
منبع : پایگاه خبری کرج امروز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین