تاریخ انتشارپنجشنبه ۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۴
plusresetminus
حزب الله: شهردار کرج بر ضرورت تغییر نام مناطق ۱۱ و ۱۲ به مناطق ۳ و ۱۰ تاکید کرد.
۰
کد مطلب : ۱۹۷۷۲۸
مطالبات شهروندان تغییر کرده است/ لزوم تغییر نام مناطق ۱۱ و ۱۲

به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،علی کمالی زاده  اظهار کرد: نام گذاری مناطق باید در وزارت کشور پیگیری شود، سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری نرم افزار را تغییر دهد و معاونت برنامه ریزی نیز تغییرات لازم را در ساختار و تشکیلات لحاظ کند.
 
وی با اشاره به اهمیت موضوع مذکور، خواستار پیگیری آن در حوزه های مربوطه شد.
 
شهردار کرج در ادامه صحبت های خود به تباصر بودجه و اهمیت آن اشاره کرد و افزود: این امر یک رویداد مهم زمان دار است که مشخص شده و مدیران مناطق و روسای سازمان های تابعه شهرداری باید آن را مطالعه کنند و مواردی که مربوط به حوزه خودشان است را احصا کنند.
 
جمع آوری سگ های ولگرد در اولویت کار قرار گیرد
 
شهردار کرج در بخش دیگری از صحبت های خود به موضوع سگ های ولگرد و ضرورت جمع آوری آنها اشاره کرد و گفت: این موضوع چالش برانگیز شده و باید هرچه سریع تر به آن رسیدگی شود.
 
کمالی زاده در بخش دیگری از صحبت‌های خود با بیان اینکه طی سال های اخیر اولویت شهروندان در پیگیری مطالبات شهری تغییر کرده، گفت:  امروز این اولویت به دغدغه های زیست محیطی و جمع آوری سگ های ولگرد تغییر کرده است.
 
وی توضیح داد: در حال حاضر دیگر ساخت و ساز غیر مجاز اولویت شهروندان نیست چون شهر مجاز یا غیر مجاز ساخته شده است و اولویت شهروندان به حوزه های زیست محیطی و فضای سبز تغییر کرده است.
 
این مسئول اضافه کرد: وظیفه قانونی و شرعی ماست که به ساخت و ساز غیر مجاز توجه ویژه ای کنیم اما به موضوعات زیست محیطی نیز باید به صورت ویژه توجه شود.
منبع : پایگاه خبری کرج امروز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین