تاریخ انتشاردوشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۲
plusresetminus
حزب الله : وزیر کشور گفت: در خصوص برگزاری انتخابات شورایاری‌ها خلاء قانونی در وزارت کشور وجود دارد و مسئول برگزاری این انتخابات وزارت کشور نیست.
۰
کد مطلب : ۷۴۸۱۲
تهران ۱۲هزار معتاد دارد

 

به گزارش شبکه خبری حزب الله ، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور صبح امروز دوشنبه در حاشیه هفتادمین جلسه شورای اجتماعی کشور در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ما 4 دستور کار در جلسه امروز داشتیم، گفت: در جلسه امروز ستادی برای خدمات‌رسانی درحوزه اجتماعی و موضوعات کلان در کلانشهرها تشکیل شد و مقرر شد رئیس این ستاد در هر استان، استاندار باشد.

وی ارائه گزارش در خصوص حواشی شهرها را دومین دستور کار جلسه امروز عنوان کرد و گفت: وزارت بهداشت و وزارت کشور قرار شد با هماهنگی و همکاری یکدیگر برای مشکلات حاشیه‌نشینی برنامه‌های دقیق‌تری ارائه دهند.

وزیر کشور بررسی عملکرد ستاد صیانت از حقوق شهروندی و همچنین گزارش پیمانی در خصوص رضایت مردم از دستگاه‌هایی اجرای را از دیگر موارد مورد بحث در جلسه امروز عنوان کرد و اظهار داشت: در خصوص حقوق شهروندی، رضایتمندی لازم بر اساس گزارش‌های ارائه شده حاصل شده است.

وی در پاسخ به سوالی در خصوص برنامه‌های وزارت کشور برای جمع‌آوری متعادان در سراسر کشور گفت: ما 12 هزار معتاد در تهران داریم که در ابتدای شروع به کار دولت یازدهم تنها ظرفیت جمع‌آوری 500 معتاد متجاهر را داشتیم اما این ظرفیت هم‌ اکنون و تا آغاز سال جدید به 10 هزار نفر خواهد رسید و تلاش می‌کنیم این آمار را تا پایان سال به صورت روز افزون افزایش دهیم.

رحمانی‌فضلی تصریح کرد: از فردا به صورت مقدماتی کار جمع‌آوری معتادین متجاهر آغاز و از نیمه دوم بهمن‌ماه نیز به صورت جدی اینکار ساماندهی می‌شود.

وزیر کشور در پاسخ به سوالی در خصوص برگزاری انتخابات شورایاری‌های کشور گفت: ما در وزارت کشور انتخاباتی به نام شورایاری نداریم و این یک خلاء قانونی در وزارت کشور است و به نظرم شورایاری‌ها با همکاری شهرداری تهران باید تصمیم مناسبی برای برگزاری انتخابات بگیرند.

وی تصریح کرد: وزارت کشور مسئول برگزاری انتخابات شورایاری‌ها نیست و مسئولیت آن با خودشان است.

رحمانی فضلی در پاسخ به سوالی در خصوص صدور دستور شماره‌گذاری خودورهای اسکانیا گفت: بنده این صحبت را داشتم که اگر اسکانیا استانداردهای سازمان استاندارد را رعایت کرده باشد، حتما شماره‌گذاری می‌شود و ما این موضوع را به راهنمایی و رانندگی نیز ابلاغ کردیم که اگر استانداردها رعایت شد، کار شماره‌گذاری انجام شود.

وزیر کشور در ادامه با اشاره به موضوع قاچاق سوخت توسط اتوبوس‌هایی که باک اضافی دارند، گفت: ما به راهنمایی و رانندگی ابلاغ کردیم که ظرف مدت یک ماه نسبت به جمع کردن باک‌های اضافی اتوبوس‌ها اقدام کنند و پس از یک ماه تردد اتوبوس‌هایی که باک‌های اضافه دارند در جاده ممنوع خواهد شد.

منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین