تاریخ انتشارسه شنبه ۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۸
plusresetminus
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز:

عوامل حمله تروریستی اهواز منتظر واکنش ایران باشند

حزب الله : رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز با اشاره به حمله تروریستی رژه اهواز، گفت: عوامل حمله تروریستی اهواز در انتظار واکنش ایران باشند.
۰
کد مطلب : ۱۷۸۹۲۷
عوامل حمله تروریستی اهواز منتظر واکنش ایران باشند
 به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، حجت‌الاسلام محمدحسین روحی یزدی پیش از ظهر سه‌شنبه در جلسه هماهنگی گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، با اشاره بر اهمیت محسوس و ملموس برگزاری مراسم چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: برگزاری این مراسم مهم نشان از بلوغ انقلاب اسلامی دارد.
 
وی اضافه کرد: هرچند دشمن درصدد است تا با منفی‌بافی و به گمان خودش با نظام جمهوری اسلامی کاری کند که نتواند دیگر پای محکمی در دنیا داشته باشد اما انقلاب اسلامی ما جایگاه خود را پیداکرده و در برابر قدرت غرب و شرق نیز سربلند از آزمون‌ها بیرون آمده است.
 
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز با اشاره به حمله تروریستی رژه اهواز، گفت: دشمن باید در انتظار واکنش به اقدام خود باشد، خوشبختانه ایران اسلامی ازلحاظ امنیتی و اطلاعاتی قوی است و جایگاه بالایی دارد.
 
حجت‌الاسلام روحی یزدی تأکید کرد: تزریق امید بیشتر در جامعه و تشریح توفیقات نظام اسلامی مردم را امیدوارتر از پیش خواهد ساخت.
 
وی همچنین با اشاره به تشکیل ۱۴ کارگروه تخصصی برای برگزاری این مراسم، گفت: نمایشگاه دستاوردهای ۴۰ ساله انقلاب اسلامی در استان البرز برگزار خواهد شد.
منبع : مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین