تاریخ انتشاردوشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۹
plusresetminus
حزب الله : رئیس هیئت فوتبال استان البرز با بیان اینکه البرز ۷۵ مدرسه فوتبال مجاز دارد و مردم فریب مدارس فوتبال غیرمجاز را نخورند، گفت: وعده و شعارهای برخی از مدارس غیرمجاز فوتبال برای بازی کردن فرد در لیگ برتر و خارج از کشور دروغ است.
۰
کد مطلب : ۱۷۰۶۲۸
برخی مدارس غیرمجاز فوتبال  با اسامی فوتبالیست‌های معروف از مردم سوءاستفاده می‌کنند
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،
منصور بیک‌وردی  با اشاره به فرارسیدن فصل تابستان و اوقات فراغت دانش‌آموزان و ورود به مدارس فوتبال  اظهار داشت: هزینه‌های پرداختی برای مدارس فوتبال در استان البرز به صورت لیستی منسجم و معین از طرف اداره کل ورزش و جوانان استان به هیئت فوتبال هر ساله اعلام می‌شود.
 
رئیس هیئت فوتبال استان البرز با بیان اینکه مدارس فوتبال موظف هستند بر اساس این لیست شهریه‌های خود را دریافت کنند، افزود: در لیست قیمت، مدارس فوتبال به سه دسته ممتاز، درجه یک و درجه دو تقسیم‌بندی می‌شوند که باید بر این اساس شهریه‌ از علاقه‌مندان به فوتبال دریافت شود.
 
وی با تاکید بر اینکه مدارس فوتبال در استان البرز خارج از لیست قیمت مصوب شده حق دریافت مبلغ اضافی را ندارند، گفت: البرز دارای 75 مدرس فوتبال ثبت شده است که دارای مجوز کمیسیون ماده 5 هستند و از نظر هیئت فوتبال استان البرز تنها این تعداد مدارس مجوز لازم برای فعالیت دارند.
 
بیک‌وردی با اشاره به اینکه به غیر از این 75 مدرسه فوتبال، تمامی مدارس فوتبال دیگر که در سطح استان البرز فعال هستند غیرقانونی است، عنوان کرد: اطلاع‌رسانی برای مدارس فوتبال استان البرز توسط اداره کل ورزش و جوانان و هیئت فوتبال استان البرز از طریق سایت و فضای مجازی به عموم هموطنان انجام می‌شود.
 
وی با بیان اینکه همکاران هیئت فوتبال استان البرز روزهای زوج از ساعت 16 به بعد برای خدمت‌رسانی در محل هیئت فوتبال استان البرز در ورزشگاه شریعتی حضور دارند، اضافه کرد: مدارس غیرمجاز فوتبال در استان البرز شناسایی شده و به اداره کل ورزش و جوانان اعلام و از طریق اداره اماکن مدارس غیر مجاز تعطیل می‌شوند.
 
رئیس هیئت فوتبال استان البرز با تاکید بر اینکه مردم مدارس غیرمجاز را به هیئت فوتبال استان البرز اطلاع دهند، بیان کرد: وعده و شعارهای برخی از مدارس غیرمجاز فوتبال برای بازی کردن فرد در لیگ برتر و خارج از کشور دروغ بوده و  برخی از مدارس  غیرمجاز فوتبال با اسامی فوتبالیست‌های معروف از مردم سوءاستفاده می‌کنند که نباید فریب آن‌ها را خورد.
منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین