تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۴
plusresetminus
حزب الله : برانکو ایوانکوویچ، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: سه شنبه هفته آینده مهمترین بازی سال‌مان را انجام خواهیم داد.
۰
کد مطلب : ۱۸۰۸۲۵
می‌خواهیم روند خوب‌مان را در جام حذفی هم ادامه دهیم/ سه‌شنبه آینده مهمترین بازی سال را داریم
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر نود ارومیه در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال گفت: بعد از یک استراحت کوتاه به مسابقات برگشتیم. فردا اولین بازی در جام حذفی داریم اما واقعیت این است که سه شنبه هفته آینده مهمترین بازی سال‌مان را برابر السد خواهیم داشت.
 
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس افزود: همیشه اولین بازی در هر تورنمنتی سخت است مخصوصا اینکه ما در دو فصل گذشته در رقابت‌های جام حذفی عملکرد خوبی نداشتیم. سال اول مقابل قشقایی باختیم و حذف شدیم و سال قبل نیز در تهران از این جام کنار رفتیم به این خاطر نباید هیچ تیمی را دست کم گرفت. اگر چه طبیعی است که ما بهتر از تیم نود ارومیه هستیم به همین خاطر همه هواداران انتظار دارند فردا پیروز میدان باشیم. در ابتد فصل گفتم هدف کلی ما کسب بیشترین عنوان قهرمانی است. قهرمانی در لیگ برتر، جام حذفی، سوپر جام و لیگ قهرمانان آسیا. در حال حاضر در مسیر خیلی خوبی برای رسیدن به اهداف خود قرار داریم و در همه این جام‌ها یک مدعی جدی هستیم.
 
برانکو با تمجید از تیم فوتبال نود ارومیه یادآور شد: آنها لیگ یک را خوب شروع کرده‌ و در 4 بازی خود پیشرفت قابل توجهی داشته‌اند و با تیم‌های بالای جدولی چون اکسین البرز، آلومینیوم هرمزگان بازی کرده و نتایج خوبی به دست آورده‌اند. آنچه مهم است آنها در 4 بازی اخیرشان فقط یک گل دریافت کرده‌اند به همین دلیل انتظار یک بازی سخت مقابل  نود ارومیه داریم. بازی جنگنده با تیم پرشوق و انگیزه مثل رقیب فصل گذشته‌مان بادران که واقعا به سختی توانستیم آنها را حذف کنیم. به خاطر برد و صعود به مرحله بعد در میدان حاضر می‌شویم و غیر از آن می‌خواهیم روند خوبمان را همچنان ادامه دهیم.
 
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با تاکید بر اینکه تیمش با بهترین ترکیب ممکن در بازی فردا حاضر خواهد شد، تصریح کرد: بیرانوند در لیست ما نیست چون دیروز برای تیم ملی بازی کرد. بشار هم مادرش مرحوم شده و فردا به تهران می‌رسد. امید عالیشاه نیز مصدوم است از طرفی حسین ماهینی را برای دربی تا آخر فصل از دست دادیم و او در هفته پیش رو زانویش را جراحی خواهد کرد اما با نفراتی که در اختیار داریم قوی‌ترین ترکیب را به میدان خواهیم فرستاد.
 
برانکو راجع به اینکه در بازی با السد مجبور شد از جوانانی استفاده کند که شاید هیچ تجربه آسیایی نداشتند و آیا این جوانان را در بازی فردا بازی خواهد داد یا نه گفت: مقابل السد بازیکنانی به میدان رفتند که شاید تجربه آسیایی آنها بیشتر از بازی در لیگ برتر ایران بوده است. نفراتی چون آدام همتی، سعید حسین‌پور و احسان علوان‌زاده که بیشتر در لیگ قهرمانان بازی کرده‌اند. بارها گفته‌ام حداکثر اطمینان را به نفراتی که در اختیار دارم داشته و آنها می‌دانند که هر بازی پرسپولیس سخت است و هیچ موقع کار ساده‌ای پیش رو نداریم. خیلی خوشحالم با این جوانان کار می‌کنم نفراتی که هر موقع به میدان رفتند واکنش عالی نشان دادند. باز تاکید می‌کنم بازیکنان تیم من بیش از هر فرد دیگری شایسته تقدیر هستند  چرا که بیشتر از همه زحمت می‌کشند همه تقدیرها باید به سمت آنها باشد.
 
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس  با اشاره به دیدار حساس تیمش مقابل السد خاطر نشان کرد: طبیعی است که الان همه به بازی برگشت ما مقابل السد فکر می‌کنند حقیقت این است ما در بازی رفت یک قدم کوچک برداشتیم و به این خاطر انتظار بازی فوق‌العاده سختی را در تهران مقابل این تیم داریم. پیش از این هم گفته‌ام ما مثل بازی با الدحیل فکر می‌کنیم و کاری به نتیجه کسب شده در بازی رفت نداریم. فرقی نمی‌کند در بازی رفت یک بر صفر باخته یا برده باشیم بلکه در تهران بازی با نتیجه صفر - صفر آغاز می‌شود و ما با این تفکر راهی میدان می‌شویم.
 
برانکو درباره بازگشت محسن ربیع‌خواه به لیست تیمش گفت: ربیع‌خواه فردا صددرصد در لیست 18 نفره ما خواهد بود. خوشحالم که مراحل درمانی او بدون مشکل طی شد. او از لحاظ پزشکی کاملا سالم است اما برای رسیدن به فرم ورزشی و ایده‌آلش نیاز به زمان دارد. در کنار آن او باید از ترس دوباره از مصدومیت رهایی پیدا کند. محسن در تمرینات واکنش‌های خوبی نشان داده و خوشحالم که او را دوباره در میادین می‌بینم.
 
وی در واکنش به اینکه آیا نگران غرور بازیکنانش نیست و اینکه السد در هفته گذشته 8 گل از تیم الریان دریافت کرد و این مسئله باعث نمی‌شود آنها این تیم را در تهران دست کم بگیرند گفت: اول اینکه السد با تیم جوانانش مقابل الریان به میدان رفت آنها 8 ملی‌پوش خود را نداشتند ضمن اینکه بونجاح نیز در اردوی تیم ملی الجزایر بود. در واقع می‌توانم بگویم آنها با بچه‌های خود در جام حذفی شرکت کردند. اصلا منطقی نیست که بخواهیم فکر کنیم السد 8 گل از حریف خود خورده است. البته بازیکنان من خیلی خوب شرایط را درک می‌کنند و از قدرت السد خبر دارم به این خاطر اصلا نگران این نیستم که آنها بخواهند حریف را دست کم بگیرند بلکه مشکل اصلی حول و حوش تیم است اینکه هواداران چطور فکر می‌کنند برخی‌ها ما را نه تنها قهرمان آسیا بلکه قهرمان کهکشان راه شیری می‌دانند در کنار آنها اطرافیان و بازیکنان، خانواده‌هایشان و همه فکر دیگری می‌کنند اما خوشحالیم که بازیکنان تا الان اجازه نمی‌دهند این تفکرات روی آنها تاثیر بگذارد و خیلی حرفه‌ای عمل کرده‌اند. از این رو انتظار یک بازی فوق‌العاده سخت را مقابل السد در تهران را داریم.
 
برانکو در پایان در پاسخ به این سوال که آیا مطالباتش را از باشگاه پرسپولیس دریافت کرده است یا نه گفت: نه من هنوز طلبم را دریافت نکرده‌ام.
منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین