تاریخ انتشاريکشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۱
plusresetminus
حزب الله : مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز گفت: در محور کرج- چالوس بر اساس بررسی‌های انجام شده ۲۵ درصد سرعت غیرمجاز ثبت شده و ۲۵ درصد از خودروها دارای سرعت غیرمجاز هستند.
۰
کد مطلب : ۱۷۶۲۲۶
۲۵ درصد تردد خودروها در محور کرج- چالوس دارای سرعت غیرمجاز است
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، مهرداد جهانی در بازدید اصحاب رسانه از محور کرج- چالوس که صبح امروز انجام شد با اشاره به طرح موضوع ریختن گازوییل در این محور در فضای مجازی، اظهار داشت: با توجه به انتشار فیلم‌های در این مورد اداره کل راهداری استان البرز  از پلیس راه استان البرز  علت و دلایل تصادفات را خواستار شده است.
 
وی افزود: دستگاه فنی ذیربط با توجه به بررسی‌های انجام شده هنوز به این نتیجه نرسیده  که در سطح راه در محور کرج -چالوس گازوییل‌ریزی عمدی صورت گرفته است.
 
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز با بیان اینکه باید دید از مجموع تصادفات در این محور  چند درصد به این موضوع مورد ادعا مربوط است، گفت:  به نظر من افزایش تردد خودروهای عبوری و  ترافیک این محور نیز با افزایش تصادفات ارتباط دارد. 
 
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز  عنوان کرد: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز با توجه به وظایف ذاتی خود به این موضوع ورود کرده است.
 
جهانی با بیان اینکه  با تحقیقات انجام شده در آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک هیچ گونه اعلامی مبنی بر اینکه سطح رویه آسفالت این محور  مشکل داشته باشد گزارش نشده است، تصریح کرد: دادستان عمومی و انقلاب کرج به عنوان مدعی‌العموم در این مورد ورود کرده است.
 
وی با بیان اینکه  در محور کرج- چالوس در محور اصلی بیش از 170 پل و آب‌رو داریم، عنوان کرد:  در این محور حدود  23 کیلومتر روشنایی در معابر و حدود  4 کیلومتر روشنایی در تونل‌ها داریم.
 
 وی گفت: در  تونل کندوان و تونل شماره پنج سیستم جدید اتوماسیون نصب می‌شود و نگهداری این خط روشنایی از وظایف راهداری استان البرز است؛ در  تونل کندوان در مراحل پایانی روشنایی و تهویه هستیم و فاز دوم اجرای عملیات در تونل کندوان اطلاع‌رسانی  حریق، حجم  تردد و کنترل ابعاد و لوزام  بار و  وضعیت اقلیمی  در دهانه شمالی و  جنوبی بوده که از موارد هوشمندسازی  است.
 
 وی افزود: 15 کیلومتر از آسفالت محور کرج -چالوس باقی مانده و عملیات خط‌کشی از تونل کندوان شروع شده و بیش از 50 درصد از کار خط‌کشی محور انجام شده است.
 
وی با بیان اینکه ایمن سازی سقف تونل امیرکبیر در حال انجام است، بیان کرد: عملیات بتن پاشی و ایمن سازی سقف تونل امیرکبیر در حال انجام است.
 
جهانی با بیان اینکه 32 دوربین در استان البرز داریم که نظارت تصویری انجام می‌دهند،گفت:از  12 دوربین در کل محور  6 دوربین در  داخل تونل کندوان و  6  دوربین در داخل  تونل امیرکبیر  و 12 دوربین نظارت تصویری در محور کرج - چالوس بوده که برای مدیریت راه به سیستم کشوری به صورت آنلاین متصل است.
 
وی با بیان اینکه آمارهای عامل بروز تصادفات باید به صورت کارشناسی انجام و بررسی شود،گفت: با استناد به تحلیل آماری، ارزیابی دقیق و دلایل فنی تصادفات باید در این حوزه به رفع مشکلات اقدام شود. 
 
وی با بیان اینکه سیستم حمل و نقل هوشمند دستگاه تردد شمار  و  3 دستگاه سامانه ثبت تخلف سرعت در محور کرج - چالوس نصب شده است،گفت: در محور کرج- چالوس بر اساس بررسی‌های  انجام شده 25 درصد سرعت غیرمجاز ثبت شده و 25 درصد از ترددها دارای سرعت غیرمجاز هستند.
منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین