تاریخ انتشاردوشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۲
plusresetminus
حزب الله : دبیرکل ستاد حقوق بشر قوه قضاییه با بيان اينكه حركت هفته نامه فرانسوی در اهانت به پیامبر (ص) آزادی بيان نبود، گفت: مردم فرانسه باید بدانند آنچه در پاریس اتفاق افتاد دنباله سیاست‌های خشن غربی است.
۰
کد مطلب : ۷۴۷۸۶
اسلام حق دارد با صدای بلند اعتراض كند
 به گزارش شبکه خبری حزب الله ،محمدجواد لاریجانی یکشنبه شب در حاشیه همایش گرامیداشت شهدای ششم بهمن آمل در جمع خبرنگاران تصریح كرد: مردم فرانسه باید بدانند كه آنچه در پاریس اتفاق افتاده است در واقع دنباله سیاست های بسیار خشن غربی است.

مشاور امور بین الملل قوه قضاییه با بیان اینكه داستان پاریس دفاع از آزادی نیست، ابراز كرد: جوانان فرانسه مسیر خود را پیدا كنند زیرا داستان پاریس آزادی و دفاع از آزدای نیست و آنچه در پاریس اتفاق افتاد توطئه ای است که برای بیشتر به خشونت كشیدن منطقه رخ داده است.

دبیركل ستاد حقوق بشرقوه قضاییه با تاكید براینكه جهان اسلام داغدار است، اذعان داشت: جهان اسلام داغدار و عزادار است، از این جهت كه محبوب ترین شخصیت دنیا و بشریت، پیامبراكرم (ص) مورد تهاجمات واقع شده است.

این مسئول خاطرنشان كرد: جنایات  غرب را جوانان نامشروع خود غرب مرتكب می شوند كه این را به پای مسلمانان می نویسند و اسلام حق دارد با صدای بلند اعتراض كند.

محمدجواد لاریجانی با اشاره به اینكه آنچه كه غربی ها در زمینه توهین به رسول اكرم انجام می دهند دارای سرفصل های جنایتكارانه در سازمان ملل است، گفت: این سرفصل ها را خودشان ایجاد كردند و یكی از آنها دامن زدن به تنفر است و دیگری توهین به مقدسات و دامن زدن به اسلام هراسی كه به نوعی نژاد پرستی است.

مشاور امور بین الملل قوه قضاییه بیان كرد: امروزه مسلمانان و دانشجویان زندگی معمولی شان در جهان غرب سخت شده است كه از وحشی گری غربی چنین چیزی بعید نبود.

لاریجانی افزود: جمهوری اسلامی در همه مجامع بین الملی در تمام این سرفصل ها، جنایات غربی ها و فرانسوی ها را پیگیری می كند.

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین