تاریخ انتشارپنجشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۷
plusresetminus
حزب الله: یک نماینده ایثارگر مجلس شورای اسلامی ابراز امیدواری کرد که کشورهای اسلامی بتوانند در حمایت از مردم غزه و فلسطین تحرکات هماهنگی داشته باشند.
۰
کد مطلب : ۵۸۷۶۶
کشورهای اسلامی برای حمایت از فلسطین تحرکات هماهنگی داشته باشند

 

به گزارش شبکه خبری حزب الله ،الیاس نادران ، اظهار کرد: بی‌تردید حضور مردم در راهپیمایی روز قدس امسال نسبت به سال‌های قبل بسیار پررنگ‌تر خواهد بود و امیدواریم اقدامات موثری در حمایت از مردم مظلوم غزه و فلسطین را شاهد باشیم.

 

وی با تاکید بر لزوم حمایت کشورهای اسلامی از مردم فلسطین ادامه داد: کشورهای اسلامی باید از این مردم مظلومی که ده‌ها سال است زیر سلطه رژیم صهیونیستی هستند دفاع کنند و شرایطی را فراهم کنند تا فضای بین‌المللی هم برای دفاع از ملت فلسطین فراهم شود.

 

نادران با اشاره به حمایت‌های ایران از فلسطین خاطرنشان کرد: جای قدردانی دارد که جمهوری اسلامی با تمام ظرفیت خود از ملت فلسطین حمایت کرده و در صحنه عمل هم شاهدیم حمایت عملی که از مردم غزه اتفاق افتاده از ناحیه ملت و دولت ایران بوده است.

 

این نماینده اصولگرای مجلس با اشاره به تاثیر راهپیمایی روز قدس در آگاه کردن افکار عمومی نسبت به وقایع فلسطین تصریح کرد: حساسیتی که مردم به مساله نشان خواهند داد و شعارهایی که داده می‌شود و بیانیه‌هایی که صادر می‌شود و مجموعه تحلیل‌هایی که در این رابطه ارائه می‌شود باعث خواهد شد آگاهی مردم نسبت به مساله جدی‌تر شود.

 

نادران در پایان گفت که وقتی حساسیت‌ها در مورد مساله فلسطین بالا برود فرصتی فراهم خواهد شد که همه مردم پای دفاع از ملت فلسطین بایستند.

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین