تاریخ انتشاريکشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۶
plusresetminus
همزمان با هفته منابع طبیعی مراسم روز درختکاری؛

محمد شهر با کاشت 1000 نهال به استقبال بهار رفت

حزب الله : همزمان با هفته منابع طبیعی مراسم روز درختکاری در محمد شهر کرج برگزار شد.
۰
کد مطلب : ۱۰۸۶۶۳
محمد شهر با کاشت 1000 نهال به استقبال بهار رفت

 

 به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،در هفته منابع طبیعی و روز درختکاری، شهردار، اعضای شورا، مدیران شهرداری و سایر ادارات و نهادهای محمدشهر به همراه جمعی از مسئولین استانی و اصحاب رسانه بیش از 1000  اصله نهال را در پارک آزادگان محمد شهرغرس کردند.

رئیس شورای اسلامی محمدشهر در این مراسم طی سخنانی با تبریک هفته منابع طبیعی و روز درختکاری، گفت: پاسداری و تلاش برای حفظ منابع طبیعی و توسعه فضای سبز شهری یک تکلیف دینی و انسانی است و مسئله‌ای است که باید موردتوجه تمام افراد جامعه باشد.

وی در پایان اظهار داشت: با کاشت درخت می‌توان محیط‌زیست را لطیف و با طراوت کرد و طبیعت و فضای سبز وسیله‌ای برای بقای بشر و حفظ زیبایی است و به‌عنوان میراثی ارزشمند به همه انسان‌ها تعلق دارد و نسل امروز وظیفه دارد تا این میؤاث گرانبها را با حفظ و توسعه به نسل های آینده تحویل دهد.

شهردار محمد شهر نیز در این مراسم طی سخنانی، گیاه و درخت را برای هر شهری مایه برکت و آبادانی خواندند و با اشاره به سفارش اسلام به کاشت و نگهداری درختان و همچنین جلوگیری از قطع آن، خاطرنشان کردند: غرس 1000 اصله نهال باکیفیت و مقاوم، به صورت نمادین در محمدشهر باعث تشویق و ترغیب شهروندان به کاشت نهال و همچنین نگهداری از درختان و فضای سبز موجود در شهر خواهد شد.

مهندس محمدرضا ناصرخاکی با بیان این که برنامه های روز درختکاری باید در عین برخورداری از نشاط اجتماعی، از ظواهر تشریفاتی و تبلیغی به دور باشد افزود: این برنامه ها بدون نقش محوری شهروندان قابل تحقق نیست، به همین منظور زمینه های لازم برای نقش آفرینی گروه های مردم نهاد از جمله هلال احمر، دانش آموزان، دانشجویان و شهروندان از طریق همکاری با فضای سبز شهرداری محمد شهر در این مراسم فراهم شد.

گفتنی است در این مراسم جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی و مسئولین محمد شهر و استان البرز نیز حضور داشتند..

 

منبع : روابط عمومی شهرداری محمدشهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین