تاریخ انتشارسه شنبه ۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۹
plusresetminus
حزب الله : معاون شهرسازی و معماری شهرداری کرج گفت: تعداد طرح‌های ارائه شده به ستاد بازآفرینی رضایت بخش نیست.
۰
کد مطلب : ۱۷۸۸۶۴
محلات مورد هدف طرح بازآفرینی شهری مشخص شده است
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،احدالله احمدی پرگو در دومین جلسه ستاد بازآفرینی پایدار کرج اظهار کرد: بازآفرینی شهری سیاستی است که در برنامه ششم توسعه  به صورت شفاف به آن اشاره شده است.
 
وی ادامه داد: در بازآفرینی شهری ، وظیفه ای برعهده هر دستگاه و نهادی گذاشته شده تا با عمل به آن بخشی از نیازهای مناطق کم برخوردار مرتفع شود.
وی با اشاره به شیوه تامین اعتبارات مورد نیاز برای اجرای طرحهای بازآفرینی افزود: بنا شده 30 درصد اعتبارات این طرح‌ها توسط شهرداری و 70 درصد نیز توسط دستگاه‌ها و از محل اعتبارات ملی تامین شود.
 
این مسئول توضیح داد: محلات هدف بازآفرینی در استان مشخص شده اند و برخی دستگاه‌ها هم برنامه و طرح‌های خود را ارائه  داده اند ولی تعداد طرح‌های ارائه شده رضات بخش نیست.تا زمانی‌که طرحی از سوی دستگاه‌های استان ارائه نشود، اعتباری به تصویب نخواهد رسید و در این فرایند دستگاه‌های کم کار باید پاسخگو باشند.
 
احمدی پرگو با تاکید براین‌که ادارات باید با جدیت بیشتری نسبت به ارائه طرح‌های بازآفرینی حوزه خود اقدام کنند،اضافه کرد: بدون شک دستگاه‌هایی که در ستاد بازآفرینی برنامه ای نداشته باشند مورد سوال قرار می‌گیرند.
 
معاون شهرسازی و معماری شهرداری کرج گفت: دستگاهها باید برنامه‌های  خود را به فرمانداری و دبیرخانه ستاد ارسال کنند تا پس از بررسی  و تایید در کمیته تعیین شده اقدامات لازم برای اجرای آنها اغاز شود.
منبع : پایگاه خبری مدیریت شهری کرج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین