تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۴
plusresetminus
حزب الله : سرپرست مرکز کنترل ترافیک شهرداری کرج خبر داد: با راه اندازی سامانه ارسال پیامکی تخلفات به صاحبان خودروها شاهد کاهش 99 درصدی هزینه ارسال جرائم بوده ایم. این امر صرفه ای نزدیک به یک میلیارد تومان در سال را برای شهرداری به ارمغان می آورد.
۰
کد مطلب : ۱۶۴۸۴۰
کاهش 99 درصد هزینه ارسال جرایم به صورت پیامکی/ سامانه نظارت بر رفتار تاکسیرانان و اتوبوسرانان فعال شد

به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،محمد حاجی جعفری  گفت: راه اندازی مرکز علاوه بر همه مزایا و منافعی که برای شهر و شهروندان ایجاد کرده توانسته است با حذف ارسال پستی برگه های فیزیکی جریمه، صرفه جویی قابل توجهی را برای شهرداری به بار آورد.
 
وی این امر را با توجه به رویکرد شهرداری کرج برای تحقق اقتصاد مقاومتی در ابعاد و بخش های گوناگون عنوان کرد و افزود: پیش از این برای اطلاع رسانی متخلفین از جرائم ثبت شده از طریق دوربین ها، جرایم به صورت پستی ارسال می شد که با احتساب هزینه های چاپ، تهیه کاغذ و ارسال برگ جریمه برای شهروندان، وقت و هزینه زیادی از شهر و شهرداری گرفته می شد.
 
به گفته حاجی جعفری، از نیمه بهمن ماه امسال شیوه ارسال پیامکی جرایم برای رانندگان فعال شده که با این اقدام در طول ماه حدود 99 میلیون تومان صرفه جویی برای شهرداری به ارمغان می آید.
 
سامانه نظارت بر رفتار تاکسیرانان و  اتوبوسرانان فعال شد
 
حاجی جعفری، بخش دیگری از اقدامات انجام گرفته در مرکز کنترل ترافیک شهرداری کرج را ایجاد سامانه نظارت بر رفتار تاکسیرانان و اتوبوسرانان ذکر کرد و ادامه داد: با بروز هر تخلف از سوی این رانندگان، تخلفات در سیستم ثبت شده و به شماره های آنان پیامک می شود.
 
این مسئول افزود: هم اکنون شماره تلفن همراه 13 هزار راننده تاکسی و یک هزار راننده اتوبوس وارد سامانه شده تا به محض بروز و مشاهده تخلف از سوی آنان، پیامک هشداری به شماره ها ارسال شود.
 
سرپرست مرکز کنترل ترافیک شهرداری کرج اضافه کرد: با ثبت همه این سوابق در سامانه، اقدامات بعدی رانندگان تحت تاثیر قرار خواهد گرفت. از این بابت انتظار می رود رانندگان خودروهای ناوگان حمل و نقل عمومی، نسبت به اصلاح و ارتقای شیوه و رفتار ترافیکی خود اقدام نمایند.
منبع : پایگاه خبری مدیریت شهری کرج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین