تاریخ انتشاردوشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۱
plusresetminus
حزب الله : شهردار کرج گفت: دارایی های طرح ساماندهی صرف عمران و آبادانی اسلام آباد می شود.
۰
کد مطلب : ۱۶۴۵۴۳
رفع محرومیت از چهره اسلام آباد / دارایی های طرح ساماندهی صرفِ آبادانی می شود
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،دکتر اصغر نصیری در جلسه هیات امنای ستاد ساماندهی تپه مرادآب که با حضور نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی، دادستان مرکزی استان، فرماندار کرج و دیگر مسئولان در محل سالن جلسات ستاد ساماندهی برگزار شد، گفت: افق های روشنی پیش روی اسلام آباد قرار دارد که با تخصیص منابع مالی، به افتادن محرومیت از چهره این منطقه می شود امیدوار بود.
 
شهردار کرج با اشاره به این که طبق مصوبه دولت و ابلاغ صورت گرفته ماموریت هیات امنای ستاد ساماندهی تپه مرادآب به پایان رسیده و این مجموعه تحت عنوان شرکت عمران و آبادانی اسلام آباد و تحت نظارت شهرداری کرج فعالیت می کند، افزود: تضمین می دهیم که تمام ثروت، اراضی و دارایی های این مجموعه صرف عمران و آبادانی اسلام آباد می شود، قصد داریم تا با تعریف پروژه های جدید عمرانی و خدماتی، روند نوسازی و بهسازی بافت های فرسوده و ناپایدار را با سرعت پیش ببریم.
 
وی با بیان اینکه اراضی آزادسازی شده تپه مرادآب مستعد سرمایه گذاری بخش خصوصی است تا با مشارکت شرکت های داخلی و خارجی پروژه های رفاهی و گردشگری در منطقه اجرایی شود، بیان داشت: آینده  اسلام آباد بسیار روشن است و از مالکین بناهای ناپایدار تقاضا می کنیم با استفاده از منابع بانکی و بهره مندی از تخفیف های مصوب، املاک خود را نوسازی کرده تا توسعه این منطقه با مشارکت عمومی محقق شود.
 
دکتر نصیری ادامه داد: اسلام آباد سالهای اخیر از محرومیت ها و کمبودهای عدیده ای رنج برده که گلایه مندی عمومی را به همراه داشته است، امیدواریم با تعریف پروژه های جدید و تخصیص منابع مالی بتوانیم به شهروندان خدمت کرده و رضایت خاطر خانواده های معظم شهداء و ایثارگران را جلب کنیم.
 
وی با تقدیر از فعالیت های فرهنگی انجام شده در ستاد ساماندهی تپه مرادآب، گفت: نوسازی و بهسازی بافت های فرسوده نیازمند اقدامات فرهنگی است و بدون فرهنگ سازی نمی شود اعتماد عمومی را جلب کرد.
 
شهردار کرج در پایان اطمینان خاطر داد که ارتقاء این ستاد به شرکت عمران و آبادانی مطابق با ساز و کارهای قانونی بوده و با آرامش و دقت نظر انجام می شود.  
 
 به گفته دکتر نصیری؛ نیروها و کادر انسانیِ ستاد ساماندهی تپه مرادآب اطمینان در جریان انتقال به شرکت عمران و آبادی اسلام آباد، از امنیت شغلی برخوردار هستند.
منبع : پایگاه خبری مدیریت شهری کرج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین