تاریخ انتشارپنجشنبه ۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۱
plusresetminus
حزب الله : مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان البرز از سرمایه‌گذاری ۱۰ میلیون دلاری یک سرمایه‌گذار خارجی در تولید آسانسور در استان البرز خبر داد.
۰
کد مطلب : ۱۴۴۲۴۸
سرمایه‌گذاری ۱۰ میلیون دلاری سرمایه‌گذار خارجی در تولید آسانسور در استان البرز

 

 

به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،ابوالفضل فلاح اظهار داشت: استان البرز در سال گذشته در 10 پروژه جدید سرمایهگذار خارجی جذب کرد. این سرمایه‌گذاران از کشورهای دانمارک، هلند، فرانسه، مالزی و ترکیه بودند که سرمایه گذاری مصوب این 10 پروژه 136 میلیون دلار بوده که زمینه‌های این سرمایه‌گذاران در تولید انواع رنگ ساختمانی، تولید تک رشته‌ها از پلی اتیلن، انواع درپوش و سرپوش پلاستیکی و تولید قلم انسولین پیشرفته است.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان البرز با اشاره به اینکه میزان اشتغالی که در این 10 پروژه اشتغالزایی می‌کند حدود 949 نفر است، عنوان کرد: در سال 94 شش طرح سرمایه گذار خارجی مطرح شد که 376 میلیون دلار هزینه‌های مصوب آن بوده است.

فلاح ادامه داد: از اول امسال تا کنون توانستیم  یک طرح جذب کنیم که میزان آن  اعتبار آن حدود 10 میلیون دلار بوده است که در ارتباط با یک کشور اروپایی و تولید آسانسور بوده است.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان البرز با بیان اینکه در سال 95 به لحاظ  سرمایه‌گذاری رتبه سوم را داشتیم، عنوان کرد: استان البرز قابلیت جذب سرمایه گذاری را به جهت داشتن زیرساخت‌های مناسب نزدیکی به پایتخت را دارد.

وی با اشاره به اینکه باید موانعی مانند شعاع 120 کیلومتری و موضوعات زیست‌محیطی را نیز در نظر گرفت، بیان کرد: هدف ما در جذب سرمایه گذاری خارجی دو رویکرد است که  تکنولوژی و دانش فنی از اهداف آن است.

منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین