تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۰
plusresetminus
حزب الله : شهردار کرج گفت: عملیات ساماندهی و مرمت گلزار شهدای امام زاده محمد (ع) که از مدتی پیش برنامه ریزی شده بود، از امروز آغاز شد.
۰
کد مطلب : ۱۶۴۷۴۱
ساماندهی و مرمت گلزار شهدا اقدام ارزشمندی است / از شورای شهر تشکر می کنم
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،دکتر اصغر نصیری در مراسم آغاز مرمت و ساماندهی گلزار شهدای امام زاده محمد (ع)، گفت: از اعضای شورای اسلامی شهر کرج که در اولین فرصت، طرح ساماندهی و مرمت گلزار شهدای امام زاده محمد (ع) را تصویب و اعتباری را به اجرای آن اختصاص دادند، تشکر می کنم.
 
وی اظهار داشت: عملیات اجرایی طرح ساماندهی که مدتی برای اجرای آن برنامه ریزی شده بود، با هماهنگی و همراهی دستگاه های استان البرز از امروز آغاز به کار کرد.
 
شهردار کرج با بیان اینکه در طرح ساماندهی و مرمت گلزار شهدا سعی شد نظرات مختلف شنیده شود، عنوان کرد: این طرح را با دقت و برای رضایت خانواده های گرانقدر شهدا در گلزار اجرایی کرده ایم و نظارت خاصی بر اقدامات صورت می گیرد.
 
دکتر نصیری با بیان اینکه این طرح با هم اندیشی شهرداری، شورای شهر و دیگر نهادها تصویب شده است، اظهار داشت: امیدواریم با حمایت مسئولان و خانواده های معزز شهدا، طرح ساماندهی و مرمت گلزار در سال آینده به اتمام برسد.
 
وی بیان کرد: اعتباری بالغ بر 2 میلیارد تومان به اجرای این پروژه اختصاص یافته است که بررسی، مرمت و ساماندهی معابر اطراف گلزار نیز با بهره گیری از طرح های ویژه به صورت مطالبات منطقه ای انجام می شود.
 
شهردار کرج در ادامه گفت: بسیار خرسندم خداوند به ما توفیق داد تا در طرح بازسازی و مرمت گلزار شهدای امام زاده محمد (ع) حضور داشته باشیم، خوشبختانه سازمان فرهنگی اجتماعی با همت و علاقه زیاد این طرح را دنبال می کند و می خواهیم با سرکشی روزانه از این طرح، طرح به نحو مطلوب به پایان برسد.
 
دکتر نصیری با اشاره به اینکه شهدای والا مقام راهی را انتخاب کردند که به تکامل بشریت منتهی می شد، خاطرنشان کرد: امیدوارم اعمالی که انجام می دهیم مورد رضایت خداوند و شهدا واقع شود.
منبع : پایگاه خبری مدیریت شهری کرج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین