تاریخ انتشارپنجشنبه ۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۲
plusresetminus
حزب الله : کاپیتان پیشین تیم فوتبال یوونتوس می‌گوید واقعاً امیدوار است که هموطنش بتواند روباه‌ها را قهرمان این فصل لیگ برتر انگلیس کند.
۰
کد مطلب : ۱۱۲۳۴۲
داستان قهرمانی لسترسیتی را برای نوه‌هایم تعریف خواهم کرد

 

به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، آلساندرو دل‌پیرو درباره احتمال قهرمانی لسترسیتی تحت هدایت کلودیو رانیری در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر انگلیس که با پیروزی هفته آینده روباه‌ها در خانه منچستریونایتد مسجل می‌شود، در سرمقاله‌اش در سایت اسکای نوشته است: لسترسیتی از هر زمان دیگری به قهرمانی در لیگ برتر نزدیک است. واقعاً امیدوارم این داستان پایانی داشته باشد که همه ما می‌خواهیم، چون این اتفاق واقعاً داستانی جالب خواهد شد که می‌توانم برای نوه‌هایم تعریف کنم، اتفاقی که نشان می‌دهد در ورزش هیچ چیزی غیرممکن نیست.

دل‌پیرو سپس به تمجید از تیم پیشین خود یوونتوس که این فصل برای پنجمین بار متوالی قهرمان سریA شد، پرداخته و نوشته است: کاری که یوونتوس در این هفته خارق‌العاده انجام داد، هم چیزی نیست که بتوانم از کنارش به آسانی بگذرم. قهرمانی که یوونتوس در این فصل کسب کرد، خلاصه‌ای از تمام آنچه ما بعد از اولین قهرمانی‌مان (از پنج قهرمانی متوالی اخیر) تجربه کردیم را به تصور کشید. آن فصل ما پس از سپری کردن دو فصل سخت و دو عنوان هفتمی متوالی پس از گذراندن یک فصل تلخ در سری A قهرمان شدیم.

یوونتوس امسال در شرایطی اسکودتو را برد که در شروع ناامید کننده‌ای در این فصل داشت و تا یک مقطع از فصل تا رده هفدهم میز سقوط کرد، هرچند مردان ماسیملیانو آلگری از اواسط ماه نوامبر به خود آمدند و از 25 بازی بعدی‌شان 24 پیروزی و تنها یک تساوی کسب کردند تا در فاصله سه هفته به پایان لیگ، قهرمانی‌شان را قطعی کنند.

منبع : خبرگزاری تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین