تاریخ انتشارجمعه ۱۰ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۰
plusresetminus
حزب الله:فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: اشراف اطلاعاتی ضامن موفقیت در امر دفاع و صیانت از امنیت است و لذا در هیچ شرایطی نباید خدشه ای به جایگاه این مؤلفه وارد شود.
۰
کد مطلب : ۵۹۳۰۴
اشراف اطلاعاتی ضامن موفقیت دفاعی است
به گزارش شبکه خبری حزب الله،دریادار علی فدوی فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جمع فرماندهان این نیرو با تاکید بر رصد تحرکات دشمن گفت: آن چه امروز موجب ارتقای قدرت بازدارندگی ما شده است، توانمندی دفاعی، اقدامات مستحکم و پشتوانه مندی است که معادلات فکری و ذهنی دشمن را به هم ریخته است.



وی با اشاره به جهش های صورت گرفته در تولید ادوات و ابزارهای دفاعی و توجه به تاکتیک های با رویکرد دفاعی در حوزه امنیتی تصریح کرد: رشد توانمندی های دفاعی ما باید همچنان تابعی از احتمالات، متغیرها و سناریوهای گوناگون باشد.



سردار فدوی گفت: توجه به مقتضیات زمانی در حوزه دفاع و امنیت و به موازات آن، متعادل سازی و متناسب سازی توانمندی یک ضرورت و نیاز بدیهی و عقلانی است.



وی افزود: هر تحرک و اقدام دشمن می تواند معنا و مفهوم خاص خود را داشته باشد که درک این معنا و مفهوم یک اصل حیاتی است.



فرمانده نیروی دریایی سپاه خاطر نشان کرد: اشراف اطلاعاتی ضامن موفقیت در امر دفاع و صیانت از امنیت است و لذا در هیچ شرایطی نباید خدشه ای به جایگاه این مؤلفه وارد شود.



سردار فدوی افزود: همان طور که ما تحرکات دشمن را با دقت دنبال می کنیم، آنها نیز همین روند را دنبال می کنند. از این رو به رغم رعایت اصول حفاظت و صیانت از اطلاعات دفاعی، چیزی که قدرت بازدارندگی ایجاد کرده است، توانمندی دفاعی، اقدامات مستحکم و پشتوانه مندی است که معادلات فکری و ذهنی دشمن را به هم ریخته است.



فرمانده نیروی دریایی سپاه در ادامه خاطر نشان کرد: آن چه مایه هراس دشمن است، اقدامات و تاکتیک های قابل محاسبه و قابل پیش بینی نیست.



وی افزود: ما اگر همه ظرفیت هاو قابلیت های نهفته در ساختار و توان دفاعی خود را شناسایی، استخراج و در آزمون های عملیاتی مورد توجه قرار دهیم، نیروی خلاق، مبتکر، مؤمن، متعهد و پرانگیزه ما می تواند از همین ظرفیت چنان بهره ای ببرد که بزرگ ترین قدرت های مدعی را به اعجاب و استیصال وادار سازد.



دریادار فدوی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ظرفیت مادی و معنوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که در پرتو انقلاب فراهم آمده است، گفت: انعطاف پذیری سازمانی یکی از ویژگی های منحصر به فرد سپاه است که این نهاد مقدس را به یک قدرت بی نظیر تبدیل کرده است.



وی شرایط منطقه ای را حساس و مهم توصیف کرد و افزود: ما پاسدار انقلاب اسلامی هستیم و در هر جایگاهی که نیاز انقلاب ایجاب و اقتضا کند، باید آماده اجرای مأموریت باشیم.



فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: سپاه از بدو پیدایش با بهترین فرزندان این ملت شکل و سازمان پیدا کرده است و امروز نیز مزیت سپاه بهره گیری از همین عناصر زبده، متعهد و از جان گذشته ای است که منشأ خدمات و مایه افتخار و عظمت برای انقلاب اسلامی هستند.



وی افزود: سپاه با تکیه بر همه مؤلفه های قدرت خود که نیروی انسانی خدامحور و تکلیف مدار سرآمد آن است، در شدیدترین مخاطرات و میدان های سخت و دشوار آماده انجام خدمت و مأموریت است.

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین