تاریخ انتشاريکشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۷
plusresetminus
حزب الله : دبیر اول شورای اسلامی شهر کرج با تاکید بر ساماندهی وضعیت دکه‌های مطبوعاتی، گفت: این دکه‌ها باید بر مبنای شرح وظایف خود فعالیت کنند.
۰
کد مطلب : ۱۸۳۲۴۵
دکه‌های مطبوعاتی در کرج بر مبنای شرح وظایف خود فعالیت کنند
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،مهدی حاجی قاسمی صبح امروز در  نطق پیش از دستور خود در شورای اسلامی شهر کرج، اظهار داشت: در گذشته دکه‌های مطبوعاتی فروش یخ و روزنامه داشتند و در حال حاضر تنها چیزی که فروشش را در این دکه‌ها شاهد نیستیم این موارد است.
 
این عضو شورا افزود: دکه‌ها به سوپرمارکت‌های چهار نبش تبدیل شده‌اند این در حالی است که مبلغ اجاره ای که به شهرداری پرداخت می‌کنند بسیار ناچیز است.
 
وی با اشاره به اینکه دکه‌ها به شهرداری صد تا دویست هزار تومان ماهانه پرداخت می‌کنند، تصریح کرد: با توجه به نوع  فعالیت دکه، برخی دکه‌ها بالای پنج میلیون تومان اجاره داده می‌شود و این موضوع اگر در شهرداری نیز بررسی شود در شرایط اقتصادی کنونی، می‌تواند درآمد پایدار خوبی برای مدیریت شهری باشد.
 
حاجی قاسمی در دومین تذکر خود به ضرورت ساماندهی گل فروشی‌ها اشاره کرد و افزود: در بالای میدان جمهوری فضای گلخانه‌ای تبدیل به فضای عریض و طویل تجاری شده است و این موضوع نیز باید پیگیری شود.
منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین