تاریخ انتشارپنجشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۹
plusresetminus
حزب الله : یک مقام مسئول در سازمان هواپیمایی گفت: این سازمان پیدا شدن جعبه سیاه هواپیمای سانحه دیده شرکت آسمان را پس از تأیید نمایندگان این سازمان در محل سانحه اطلاع رسانی خواهد کرد.
۰
کد مطلب : ۱۶۳۱۴۸
پیدا شدن جعبه سیاه هواپیما را نه تأیید می کنیم، نه تکذیب
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،دقایقی پیش یکی از نمایندگان کهکیلویه و بویراحمد از پیداشدن جعبه سیاه هواپیمای سانحه دیده ای تی آر شرکت هواپیمایی آسمان و تلاش برای نقطه زنی آن خبر داد و گفت: نیروهای تجسس و امدادگران پس از یافتن موقعیت آن، جعبه سیاه را به مرکز منتقل خواهند کرد.
 
در همین خصوص رضا جعفرزاده سخنگوی ستاد رسیدگی به سانحه ای تی آر در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: من تاکنون گزارشی در این خصوص دریافت نکرده ام.
 
وی افزود: این خبر از سوی سازمان هواپیمایی کشوری نه تأیید و نه تکذیب می شود.
 
جعفرزاده تصریح کرد: نمایندگان سازمان هواپیمایی کشور در محل سانحه حضور دارند و در حال پیگیری این خبر هستند و به محض اینکه نشانه ای از صحت خبر دریافت کرند به سازمان در مرکز اطلاع خواهند داد.
 
سخنگوی ستاد رسیدگی به سانحه سقوط ای تی آر یادآور شد: علت تغییر این سازمان در اطلاع رسانی این است که در صورتی که عجله شود ممکن است مجددا این خبر تکذیب شود به همین دلیل صبر خواهیم کرد پس از تأیید آن از سوی نمایندگان سازمان هواپیمایی در محل سانحه، یافته شدن جعبه سیاه تأیید شود.
منبع : مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین