تاریخ انتشارسه شنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۶
plusresetminus
حزب الله : نائب رئیس شورای اسلامی شهر کرج توسعه فرهنگی را از عوامل مهم خودباوری در جامعه دانست و افزود: این مهم در شکل گیری هویتِ فرهنگی جامعه ایفای نقش می کند.
۰
کد مطلب : ۱۴۸۲۴۴
برنامه ريزي هاي فرهنگي متناسب با نيازهاي جامعه شهري تدوين شوند

 


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،محمد علی بخشی در گفتگو با خبرنگاربا بیان این مطلب اظهار داشت: توسعه فرهنگی از طریق تقویت فرهنگ های بومی و ملی ارتقاء می یابد و باید با سنجش شرایط اجتماعی و فرهنگی جامعه برنامه ریزی های فرهنگی صورت پذیرد.
 
وی، روند توجه و تلاش معطوف به سیاست گذاری ها در بسیاری از جوامع را تلاش برای ایجاد توسعه فرهنگی عنوان کرد و افزود: این روند بنابر اوضاع اجتماعی و سیاسی محلی در هر جامعه ای، شکل متفاوتی به خود می گیرد.

بخشي، سیاست فرهنگی را از جمله مفاهیم مرتبط با توسعه فرهنگی دانست و گفت:  هدف از این پدیده پیشرفت و پویایی نوین و نظام مند جامعه است که غالباً توسعه تکنولوژی مناسب با فرهنگِ یک جامعه بوده و باعث رشد و آگاهی درآن فرهنگ می شود.
 
به گفته عضو شورای اسلامی شهر کرج توسعه فرهنگی به حفظ رویکرد های ملی و بومی جامعه نسبت به صنایع و دستاورد های فرهنگی توجه می کند،که بی ارتباط با مسئله تکنولوژی هم نیست و نقش موثری را ایفاءمی کند.
 
نائب رئیس شورای اسلامی شهر کرج در پایان سخنان خود پیشنهاد داد: جهت تعیین سیاست های راهبردی،کاربردی و توسعه یی کشور، طرح مطالعاتی و تحقیقاتی جامع و افق های توسعه پایدار و موزون در سطح ملی تهیه، تدوین و به مرحله اجراء در آید تا شاهد شکوفایی و توسعه پایدار فرهنگی در کشور باشیم

منبع : پایگاه خبری مدیریت شهری کرج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین