تاریخ انتشاردوشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۹
plusresetminus
فرمانده انتظامی استان سمنان از قتل یک مادر و دخترش درشاهرود و دستگیری قاتل خبرداد و گفت: داماد عصبانی همسر و مادر وی را به گلوله بست.
۰
کد مطلب : ۱۴۸۶۴۰
شلیک گلوله پایان تراژدی خانوادگی درشاهرود/ قاتل خود را تسلیم کرد
 

 

                        
                       
                        

سردار روح الامین قاسمی در گفتگو با خبرنگاران در محل فرماندهی انتظامی استان سمنان در تشریح قتل یک مادر و دخترش درشاهرود، افزود: در ساعت ۲۱ و ۵۲ دقیقه شامگاه یک شنبه زنگ تلفن ۱۱۰ خبر از یک فقره تیر اندازی در شهرک ذوالفقار را به مأموران گزارش کرد و پس از اندک زمانی واحد گشت انتظامی و رئیس کلانتری ۱۲ بسیج در صحنه حاضرو با پیکر خون آلود دو زن  در پله های یک واحد مسکونی مواجه شدند.

وی به اعزام مجروحان به بیمارستان اشاره داشت و گفت: متأسفانه با توجه به شدت جراحات شدید مادر ۷۰ودختر۴۲ساله هر دو فوت کرده و پرونده دو فقره قتل عمد مفتوح و تیم های ویژه پلیس برای شناسایی قاتل وارد عمل شدند.

فرمانده انتظامی استان سمنان با اشاره به تحقیقات انجام شده از ساکنان و شاهدان گفت : بعد از بررسی های انجام شده مشخص شد قاتل داماد خانواده بوده وبا توجه به اختلاف خانوادگی که از چند ماه قبل داشته اند به منزل مادر زن خود مراجعه و پس از مشاجره لفظی با همسر و مادر زن خود با یک قبضه سلاح ساچمه زنی در راه پله های ورودی ساختمان با شلیک چهار گلوله به سمت نامبردگان آنها را به قتل رسانده و از صحنه متواری شده است.

قاسمی از انسداد مسیرهای خروجی شهرستان شاهرود و برپایی تورهای ایست کنترل خبرداد و گفت: برای جلوگیری از اختفای متهم تمام کسانی که با وی در ارتباط بودند احضار و با کار میدانی کاراگاهان پلیس آگاهی تمامی محل هایی که ظن حضور و اختفای متهم در آن میرفت مورد مراقب قرار گرفت.

وی به کشف سلاح مورد استفاده در صحنه قتل اشاره کرد و افزود: پس از کار اطلاعاتی دقیق و بکارگیری منابع در نهایت محلی را که متهم اسلحه خود را پنهان کرده بود در منزل یکی از بستگانش کشف و اسلحه مورد نظر به صورت مسلح با چهار عددفشنگ شکاری کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان این مطلب که در نهایت قاتل که همه راه ها را برخود بسته دیده بود به پلیس مراجعه داشت، گفت: فرد قاتل در نهایت خود را به پلیس آگاهی معرفی کرد ودر اظهاراتش انگیزه خود را از این اقدام جنون آمیز طرح شکایت همسرش برای طلاق و دخالت های بی جا و فحاشی های خانواده همسرش به وی اعلام داشته و در خصوص حادثه قتل نیز بیان داشت شب گذشته برای دعوت همسرم به منزل و پایان مخاصمات فی مابین به منزل مادرش مراجعه داشتم و زمانی که با امتناع همسرم و فحاشی های وی و مادرش روبرو شدم با اسلحه ای که همراه داشتم چهار تیر به سمت آنها شلیک کرده و از محل متواری شدم.

قاسمی در خاتمه گفت: پس از اعترافات صریح متهم و تکمیل پرونده، وی به مراجع قضایی جهت رسیدگی به بزه انتسابی معرفی شد.

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین