تاریخ انتشاريکشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۷
plusresetminus
حزب الله : قائم مقام شهردار کرج با اشاره به نیاز خط 4 حصار به مجموعه ای فرهنگی، آموزشی، مذهبی و پیشنهاد امام جمعه کرج جهت احداث چنین مجموعه ای در محل ذکر شده از پیش بینی این مجموعه در آینده ای نه چندان دور خبر داد.
۰
کد مطلب : ۱۴۱۲۴۱
پیش بینی مجموعه فرهنگی، آموزشی، مذهبی در خط 4 حصار در آینده نزدیک/لزوم تقویت بنیه فرهنگی در کرج

 


 به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،مصطفی رضاحسینی در بازدید از خط 4 حصار که با حضور مدیرکل املاک و مستغلات شهرداری کرج و برخی کارشناسان این مجموعه صورت گرفت، این خبر را اعلام کرد و گفت: با توجه به اینکه احداث مجموعه های فرهنگی، مذهبی و آموزشی نیاز اصلی یک محله برای زندگی مطلوب با رعایت قوانین شهروندی است، تحقق این مهم در خط 4 حصار در دستور کار قرار گرفته است.
 
این مسئول با بیان اینکه احداث این مجموعه به عهده امور مساجد است و مجموعه مدیریت شهری اعم از شورا و شهرداری در اجرای این امر یاری رسان امور مساجد می باشد، اظهار داشت: در حال حاضر شهرداری تعیین تکلیف زمین برای احداث این مجموعه را عهده دار است.
 
وی در ادامه به زمین کنار حسینیه واقع در خط 4 حصار اشاره و بیان کرد: طبق نیازسنجی های صورت گرفته، این زمین محل مناسبی برای ایجاد مجموعه مذکور می باشد و تقریبا تمام ساکنان محل می توانند به آن دسترسی داشته باشند.
 
قائم مقام شهردار کرج خواستار نقشه برداری زمین پیشنهادی شد و افزود: این زمین پس از انجام مراحل قانونی و مجوز شورای شهر، طراحی شهری و رعایت حریم جاده همچنین پیش بینی ورودی ها برای احداث مجموعه فرهنگی، مذهبی و آموزشی آماده می شود.
 
رضاحسینی همچنین از کاربری زمین پیشنهادی سخن گفت و با اشاره به اینکه کاربری این زمین حمل و نقل است، عنوان کرد: تغییر کاربری زمین مذکور طبق لایحه ای به شورا ارسال و پس از تصویب آن اجرا می شود.
 
وی در بخش پایانی سخنان خود گفت: سه هزار متر زمین، متراژ پیشنهادی شهرداری جهت احداث زمین است و در صورت موافقت شورا و مسئولان مربوطه طرح احداث مجموعه فرهنگی، آموزشی و مذهبی به مرحله اجرا در خواهد آمد.

منبع : پایگاه خبری مدیریت شهری کرج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین