تاریخ انتشارشنبه ۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۱
plusresetminus
ملی‌پوش المپیکی دوومیدانی :

برای تأمین مخارج به فکر مسافرکشی هستم

حزب الله : ملی‌پوش پرتاب دیسک گفت: مشکلات مالی بسیاری دارم برای تأمین مخارج هم باید مسافرکشی کنم.
۰
کد مطلب : ۱۲۱۴۴۱
برای تأمین مخارج به فکر مسافرکشی هستم

 

 

   

 

 

به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،محمود صمیمی درباره عملکرد خود در المپیک ریو اظهار داشت: قبل از المپیک بدنم در شرایط خوبی قرار داشت و 62 و 63 متر پرتاب می‌کردم اما در آنجا با توجه به اینکه فرصت زیادی برای وفق دادن بدن‌ با شرایط آب و هوایی به مشکل خوردیم. ما تنها دو فرصت داشتیم که خودمان را هماهنگ کنیم و این زمان برای مسابقه‌ای مانند المپیک بسیار کم است.

وی ادامه داد: از ورزشکاران کشورهای دیگر وقتی سؤال می‌کردیم آنها می‌گفتند 10-15 روز زودتر به برزیل آمدم اما ما چطور می‌توانیم انتظار داشته باشیم که اختلاف 7 و نیم ساعت را در دو روز جبران کنیم. روزهای آخر که برمی‌گشتیم بدن‌مان به شرایط عادت کرده بود. در روز مسابقات کاملا گیج بودم. محمد ارزنده هم بهمن گفت که من در تمرینات عادی 7 متر و 60 سانتی‌متر را پریده‌ام اما اینجا خیلی پایین آمدم.

ملی‌پوش پرتاب دیسک ایران گفت: در روز مسابقه هم کسی نبود که تشویق یا مرا کوچ کند حتی کیهانی رئیس فدراسیون را هم من ندیدم. او فقط زمان مسابقه احسان حدادی بود که در ورزشگاه حضور داشت.

صمیمی با اشاره به مشکلاتی که در دو و میدانی وجود دارد، گفت: باشگاهی وجود ندارد که قرارداد خوبی ببندد از طرفی فدراسیون هم 700 هزار تومان حقوق می‌دهد که آن هم چند ماه عقب می‌افتد. با این شرایط مگر می‌توان روی مسابقه و تمرینات تمرکز داشت. وقتی شما برای خرج و مخارج زندگی‌تان مشکل دارید نمی‌توانید با خیال راحت تمرین کنید. من همیشه استرس بی‌پولی را داشته‌ام تا جایی که به دنبال این هستم که بروم و مسافرکشی کنم تا جیبم خالی نماند.

وی عنوان کرد: ورزشکاران برتر دنیا چند سال در بهترین شرایط اردویی حضور دارند و اگر قرار باشد آنها هم نتیجه بگیرند و ما هم نتیجه بگیریم واقعا بی‌عدالتی و ظلم در حق آنها است. می‌توانم قسم بخورم که پرتاب‌گر آلمانی که مدال طلا گرفت حداقل 5 میلیارد برای او هزینه کردند اما ما به اردوی مجارستان که رفتیم تنها 15 میلیون تومان هزینه‌مان شد. هزینه‌هایی که برای ما می‌شود در حد مسابقات قهرمانی کشور و غرب آسیا است. یک بار به یک پرتاب‌گر قطری گفتم که ما در شلمزار تمرین می‌کنیم و او فکر کرد که یک کمپ تمرینی است اما در حقیقت یک زمین خاکی بیشتر نیست.

صمیمی با اشاره به اینکه دیگر خسته شده است، گفت: نمی‌دانم باید از این به بعد چه کار کنم. مشکلات مالی فراوانی وجود دارد و خرید یک مکمل دو برابر حقوقی است که فدراسیون می‌دهد. با این شرایط چطور می‌توان ادامه داد. امیدوارم شرایط خوبی رقم بخورد چون با این وضعیت نمی‌توانیم به جایی برسیم. امسال سال بدی برای دو و میدانی بود چون همه ملی‌پوشان رکوردهای پایینی داشتند. وقتی این شرایط پیش می‌آید مطمئن باشید مشکلات زیادی وجود دارد.

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین